Az üzlethozó hírlevél titka
2015. december 1.
Nem hoz üzletet cégének hírlevele? Egyre kevesebben olvassák? Spambe kerülnek? A Piac és Profit legújabb konferenciája hírlevél-készítési mesterfogásokat, technikákat, tanácsokat nyújt, nem csupán kezdőknek.
Hírlevele minden cégnek lehet, és többségük használja is ügyfélkapcsolatokra, üzleti célokra. A jó hírlevelet, mely betölti a funkcióját, nagyon nehéz elkészíteni, eredményességét megtartani, speciális marketingtechnikáit megtanulni és alkalmazni.
A Piac és Profit soron következő konferenciáján a hírlevélkészítési fortélyok kerülnek fókuszba. Az üzlethozó hírlevél titka című rendezvényen szó lesz majd a mesterfogásokról, technikákról, a legújabb trendekről, melyekből nem csupán a kezdők tanulhatnak, hiszen szabályozásokról, törvényi előírásokról is szó lesz majd. A kezdők pedig az alapoktól sajátíthatják majd el a fortélyokat.
Az esemény december 16-án a BKIK Székházban lesz. Regisztrálni a Piac és Profit oldalán lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Néhány nap és Hacktivity
- Nemsokára újra Hacktivity
- K+F és Innováció a 21. századi Európában
- A Samsung és az Oracle közös mobilos fejlesztéseit mutatták be
- InternetKon – szakmai workshop az internethez való hozzáférés akadályainak lebontásáról
- Magyar Fenntarthatósági Cúcs a Piac és Profit szervezésében
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Német–Magyar Üzleti Fórumot szervez a Piac és Profit
- Távközlési konferencia - Innovációs fórumot rendez Magyarország
- Nyárra végleg elbúcsúzhatunk a roaming díjaktól