Tovább bővíti hibrid tévés szolgáltatását az Antenna Hungária
2015. november 27.
Európa egyre több országában, így a közép-európai országokban is terjed a hibrid televízió (HbbTV), a nézők a könnyű kezelhetőség miatt hamar megszeretik és használják ezt a szolgáltatást. A televízió-csatornák saját programjuk kiterjesztéseként használják ezt a felületet, és műsoraikhoz kínálnak kiegészítő információkat, érdekességeket.
A 2013-ban elindított MinDig TV Plusz szolgáltatást illetően az AH saját mérése alapján átlagosan mintegy 3000 a napi piros gomb használat, míg az MTVA HbbTV portáljánál, a 2014-ben elindult Médiaklikk esetében 60-70 ezer ez a szám.
Az Antenna Hungária a jövő évi kiemelt sporteseményekhez (Olimpia, foci EB) kapcsolódóan interaktív, folyamatosan frissülő applikációkat tervez. A vállalat nem csupán a tévénézőknek, de a potenciális hirdetőknek is kedvez banner-elhelyezési lehetőségével. Ez az új szolgáltatás a Gemius-szal együttműködésben minősített mérő- és riportolási rendszerrel ellátott.
Az AH rövid animációs film segítségével is igyekszik megismertetni az új technológiát a felhasználókkal, amely a www.mindigtvplusz.hu oldalról érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelei is nézhetik az m3D adását
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Indul az első magyar 3D csatorna, az m3D
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Elindult a világ első globális Ultra HD csatornája
- Új csatornák a MinDig TV ingyenes kínálatában
- MinDig TV Extra: újabb 22 csatorna a kínálatban
- A Paramount Channel új partnere az Antenna Hungária
- Megkezdődik a tesztsugárzás az ötödik digitális földfelszíni televíziós hálózaton
- A FOX már a MinDig TV Extra kínálatában is