Azonnali üzenetküldés a Tumblrön
2015. november 24.
A Yahoo frissítette a Tumblrt. A szolgáltatással immáron azonnali üzeneteket is küldhetnek majd a felhasználók.
Már a Tumblrön is cseveghetnek egymással a felhasználók. A népszerű blogszolgáltatónál az azonnali üzenetküldés funkciót vezette be a Yahoo. Azonban egyelőre ez csak korlátozott számban, csupán 1500 felhasználó számára lesz elérhető.
Vagyis még egy rövid ideig csak próbaverzióról van szó, melyet csak limitált számban lehet kipróbálni. A többi Tumblr felhasználó pedig nem is olyan sokára, decemberben csatlakozik majd a sorba.
Az új funkció igencsak szembetűnő lesz, ugyanis egy mosolygós arc ikon fogadja majd a felhasználókat a felső menüben, amikor bejelentkeznek. A userek pedig eldönthetik majd, hogy mindenkivel akarnak-e csevegni, vagy csupán azokkal, akiket követnek a Tumblrön.
Az újdonság a webes felületen, iOS-en és Androidon egyaránt elérhető, azonban egyelőre csak 1500 ember számára. Ők tudnak csak meghívni másokat chatelni. Azt visznot még nem tudni, miért pont ennyi embert szemelt ki magának a Yahoo, mindenestre heteken belül minden regisztrált tag számára elérhető lesz.
Afelől nincs kétség, hogy a lépés mögött az a szándék húzódik meg, hogy nem szeretnének lemaradni a többi közösségi oldaltól, hiszen a legtöbb hasonló szolgáltatás kínál csevegő- vagy üzenetküldési funkciót. Igaz, maga a funkció még nagyon kezdetleges, hiszen csoportos csevegésre és animációk küldésére még nincsen lehetőség.
Az újdonság révén egy korábbi funkciótól elbúcsúzhatnak majd a felhasználók. Megszűnik a Fan Mail opció, amely korábban a privát kommunikáció funkcióját töltötte be a Tumblrön.
Forrás: Mashable.com; nyitókép: pcmag.com
Kapcsolódó cikkek
- Azonnali üzenetküldéssel újít a Tumblr
- Gazdag program várható a Kutatók a neten virtuális találkozón
- 4%-kal csökkent a Google piaci részesedése
- Videó- és élőszöveg küldő alkalmazás a Yahoo műhelyéből: Livetext
- Yahoo Livetext: videóval kísért szövegküldő alkalmazás
- Saját bloggal újít a Telenor
- Blogoldallal népszerűsítik a turisztikai kínálatot Sárváron
- Újra internetes ikon akar lenni a Yahoo
- Magasabb forgalom mellett csökkent a Yahoo negyedéves nyeresége
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo