Hatékonyabb munka, nagyobb adatbiztonság a ZENworks Mobile Management új kiadásával
2015. október 8.
„Mára a BYOD trend minden iparágban begyűrűzött a vállalatokhoz. A folyamat érthető, hiszen jelentősen növeli a hatékonyságot, ha az alkalmazottak bárhol és bármikor képesek végezni a munkájukat, ráadásul egy olyan eszközről, amit ők maguk választottak, ezért a lehető legjobban megfelel az igényeiknek. Az egyre összetettebbé váló informatikai fenyegetések mellett azonban a mobil munkavégzéshez megfelelő kereteket kell biztosítani, különben a hatékonyság a biztonság rovására mehet. Ebben nyújt hatékony, a munkavállalók és az informatikai szakemberek számára egyaránt egyszerűen használható megoldást a ZENworks Mobile Management” – mondta Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A megoldás legfrissebb változata a PowerShell segítségével még szorosabban integrálható az ActiveSync szinkronizációs szoftverrel. Az új kiadás emellett hozzájárul a költségek csökkentéséhez azáltal, hogy követi az adatforgalmat a felügyelt készülékeken. Továbbá támogatja a mobil operációs rendszerek legfrissebb változatait, lehetővé téve az eszközök kezelését, titkosítását, távolról történő lezárását és megcsörgetését, valamint a rajta tárolt adatok törlését, akár szelektíven is.
A ZENworks Mobile Management emellett lehetőséget biztosít a jelszavakra és készülékekre vonatkozó házirendek létrehozására és betartásuk ellenőrzésére, push üzenetek küldésére, valamint az eszközök információinak áttekintésére, beleértve az adott tableten vagy okostelefonon található alkalmazásokat és a megosztott fájlokat. A megoldás minden egyes eszközről képes valós idejű információkat megjeleníteni, legyen szó az akkumulátor töltöttségéről, a belső memória és a memóriakártya használatáról, a térerő jelerősségéről, a titkosítás állapotáról, az operációs rendszer verziójáról vagy az eszköz típusszámáról.
A szoftver segítségével az informatikai szakemberek egyszerűen létrehozhatnak külön vállalati és egyéni előírásokat a céges és privát eszközök számára. Az egyes házirendeket akár napirendhez is lehet igazítani, például a munkaidő lejártával szigorúbb vagy enyhébb szabályokat lehet életbe léptetni.
A ZENworks Mobile Management segítségével a vállalatok átfogóan felügyelhetik, hogy milyen alkalmazásokat futtatnak az alkalmazottak a vállalati infrastruktúrán belül használt mobil eszközökön. Listát készíthetnek a jóváhagyott és tiltott programokról, gondoskodhatnak róla, hogy csak az ellenőrzött alkalmazásokat telepíthessék a munkavállalók, valamint kényelmes és biztonságos hozzáférést kínálhatnak az engedélyezett szoftverekhez.
A megoldás központi felügyeleti konzollal segíti az informatikai szakemberek munkáját, emellett magában foglal egy önkiszolgáló portált is, amelynek segítségével a felhasználók maguk is végrehajthatnak alapvető felügyeleti feladatokat, akár távolról is. Például megkereshetik vagy lezárhatják az eszközt, átállíthatják a jelszavát és törölhetik a rajta tárolt adatok egy részét vagy egészét.
A ZENworks Mobile Management 3.2 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://www.novell.com/products/zenworks/mobile-management/ www.novell.com/products/zenworks/mobile-management/
Kapcsolódó cikkek
- Open Enterprise Server 2015: naprakész hálózati, nyomtatási és fájlszolgáltatások
- A konténertechnológia a jövő!
- Három tanács a vállalati biztonsági oktatáshoz
- A SUSE új partnerprogramja a 64 bites ARM-processzorok támogatására is kiterjed
- Az eltérített Dolgok Internete
- SUSE támogatás az IBM új, SAP HANA platformhoz fejlesztett megoldásához
- Három tanács az IT-szolgáltatások hatékony migrálásához
- Hogyan alakítsunk ki jövőálló munkahelyet?
- Windows 10 RTM támogatással és frissített felülettel érkezik az AIDA64 5.30
- NetIQ Privileged Account Management: a báránybőrbe bújt farkasok ellenszere