15 éves lett a UPC Direct

A UPC Direct márka idén ünnepli 15. évfordulóját. Az előfizetők száma az elmúlt évben több mint 15 ezerrel bővült.

A UPC szolgáltató története az ezredfordulóra nyúlik vissza, amikor megkezdte az első digitális műsorszórást az országban a UPC Magyarország Kft. üzletágaként. 2007-től az új technológiák között egyre nagyobb szerepet kaptak a digitális tartalmak, melyhez illeszkedve elsők között vezette be a DVR szolgáltatást, mely a műsorok rögzítését és visszanézését teszi lehetővé.

 

A digitális tartalmak mellett a HD minőségű csatornák iránti igény is megerősödött. Ezt felismerve a szolgáltató 2010-ben új műholdról történő műsorszórásra tért át, amely lehetővé tette a csatornaszám bővítését. Ehhez megközelítőleg 180 000 háztartás antennáját kellett az új műhold felé átforgatni. A Magyarországon egyedülálló projekt a szervezet mögött álló kiváló forgalmazói és szerelői hálózat hozzáértéséről is tanúskodott, mely azóta is hozzájárul a márka sikereihez és képviseli azt az előfizetők felé.  

 

A hazai televíziózás legutóbbi nagy mérföldköve, az akkori háztartások közel 20%-át érintő digitális átállás volt. A UPC Direct ekkor is tovább erősítette hazai pozícióját, hiszen már tapasztalt digitális szolgáltatóként nemcsak sikerrel vette a váltás akadályait, de az analóg földi sugárzás megszüntetése után jelentősen bővíteni is tudta előfizetőinek számát, mindamellett, hogy időközben több versenytárssal is bővült a piac.

 

A nézők változó igényei és a piaci trendek miatt napjainkban is számos változáson megy keresztül a szolgáltató. Az egyik legfontosabb célkitűzése, hogy megfelelve az előfizetői elvárásoknak igyekszik egyszerűbbé tenni az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételt, mely többek között már Skype-on keresztül illetve szeptembertől a 1214-es egyszerűsített hívószámon is elérhető.

 

Szintén az ügyféligényeket követve, a UPC Direct nagy hangsúlyt fektet a digitális tartalmak bővítésére is. A márkaévforduló megünneplésére a szolgáltató több aktivitással és egy meglepetéssel is készül, amely tovább növeli az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások színvonalát valamint erősítheti sikerességét a telekommunikációs piacon.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció