A Samsung reagált az okoshűtő biztonsági hibájára
2015. augusztus 27.
Ahogy arról mi is beszámoltunk, szakértők biztonsági rést fedeztek fel a Samsung geyik okoshűtőjében. A szárnyra kapott hírekre maga a vállalat is reagált.
A Samsung hivatalosan is reagált az okoshűtőjében talált biztonsági résre. Napokkal ezelőtt még csupán annyit lehetett tudni, hogy már dolgoznak a probléma megoldásán, most azonban kiderült, hogy már egy szoftverfrissítést is kiadtak.
Mint elmondták: „A Samsung tisztában van vele, hogy a sikere a cégbe, a termékeibe, illetve az általa biztosított szolgáltatásokba vetett bizalmon múlik. Amint a potenciális sebezhetőséget azonosították, a Samsung azonnali lépéseket tett a probléma felderítésére és megoldására, amelyet az augusztus 25-én közétett szoftverfrissítés orvosol. A hálózathoz kapcsolódó hűtők a szoftverfrissítést automatikusan megkezdik, a hálózathoz nem kapcsolódó hűtők esetében pedig a hálózati kapcsolat visszaállítása után történik meg a frissítés. A Samsung számára kiemelt prioritás a vásárlói személyes adatainak védelme, amiért nap mint nap keményen dolgozik.”
Kapcsolódó cikkek
- Egyszerűen kezelhető 360 fokos hangszórók a Samsungtól
- Biztonsági rés a Samsung okoshűtőjében
- Szarvashiba a Galaxy Note 5-ben [Videó]
- Három új, vezeték nélküli 360 fokos hangszórót mutatott be a Samsung
- Blue Termite: egy kiberkémkedési kampány, mely fontos japán célpontokat támad
- Intenzív teszteket végez a Snapdragon 820-as processzoron a Samsung
- Elcsábítaná az iPhone felhasználókat a Samsung
- A Microsoft javította az IE kritikus hibáját
- USB flash drive termékek a Samsung adattároló portfóliójában
- USB flash drive-val bővül a Samsung adattároló portfóliója