Az Oracle megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham.
Az Oracle Marketing Cloud most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
- Barracuda: kiterjesztett biztonság az Azure platformhoz
- Tévhitek miatt terjednek lassan a vállalati felhőszolgáltatások Magyarországon
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet