Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
2015. augusztus 5.
Az Oracle Applications Cloud Release 10 részeként megjelenő Oracle Sales Cloud a javított elemzéseket, partnerkapcsolatok kezelését és más iparág specifikus megoldásokat is magában foglaló egyszerűsített felhasználói felülettel segíti a vállalatokat.
Az Oracle Sales Cloud az Oracle Customer Experience (CX) Cloud része, amely magában foglalja az Oracle Marketing Cloud, Oracle Social Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Configure, Price és Quote Cloud, illetve az Oracle Commerce Cloud megoldásokat is.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
- Barracuda: kiterjesztett biztonság az Azure platformhoz
- Tévhitek miatt terjednek lassan a vállalati felhőszolgáltatások Magyarországon
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
- Beruházás nélkül a felhőből