A Telekom bevezeti üzleteiben az e-aláírást

A Telekom az e-aláírás bevezetésével megújítja a személyes ügyfélkiszolgálást üzleteiben. A Telekom üzletek egy részében már működnek a tabletes e-aláírási terminálok. A vállalat az eszközök ütemezett kihelyezésével ez év végéig fokozatosan kapcsolja be teljes bolthálózatát az elektronikus ügyfélkiszolgálásba.

Az elektronikusan rögzített aláírás egyszerűbbé, gyorsabbá, gördülékenyebbé teszi az ügyfélkiszolgálást. Az innovatív megoldás lényegesen csökkentheti a nyomtatott dokumentumok, valamint a nyomtatásra, archiválásra és tárolásra fordított munka és költségek mennyiségét, javítva a működési hatékonyságot és csökkentve a környezetterhelést is.


A papírmentes ügyintézési folyamatban a dokumentumok elektronikus formában keletkeznek és egy speciális szoftverrel ellátott tablet kijelzőjén jelennek meg, ahol az előfizető áttekintheti, majd alá is írhatja őket a biometrikus azonosítókat is rögzítő érintőtollal (stylus pen). A Telekomnál bevezetett, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő, fokozott biztonságú e-aláírást független tanúsító szervezet auditálta. Az aláírt elektronikus dokumentumok az ügyfelek részére bármikor elérhetők a Telekom online önkiszolgáló felületén, illetve kifejezett kérésükre az üzletben kinyomtatják őket.


A Telekom célja a teljes körű elektronikus ügyfélkiszolgálás megvalósítása, ahol a jövőben elektronikusan rögzített aláírású, hiteles dokumentumok helyettesítenek majd minden papír alapú megállapodást. Ez év végére a tervek szerint minden Telekom üzletben működik majd a tabletes e-aláírás a lakossági és a kis- és középvállalati ügyfélkör kiszolgálására.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció