A Marquard Média saját online hirdetéskiszolgálásra vált
2015. augusztus 3.
2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához.
A kiadó prémium tartalomszolgáltatóként a magas színvonalú és digitális megoldásokat nyújtó Adverticum AdServere mellett döntött a szakmai partner kiválasztásakor, ezzel is tovább bővítve a cég prémium szolgáltatásait és szem előtt tartva az ügyfelek magas minőségű hirdetés kiszolgálását.
„Az elmúlt időszakban a digitális platformjainkon tapasztalt nagymértékű növekedés, a portfólió magas mobilelérése indokolttá tette saját hirdetéskiszolgáló használatát a házon belül értékesített online hirdetések esetében. A kiadó portfóliójába tartozó online felületek havi elérése tartósan 1,1 millió (forrás: Gemius Traffic) UV felett teljesít” és további erőteljes növekedést tervezünk. – mondja Lencsés Dávid, a Marquard Media digitális igazgatója.
Az AdServer felhasználóbarát felületével, kreatív, akár egyedileg szerkeszthető hirdetési sablonjaival, mobil és programmatic megoldásaival, real time statisztika elérésével lehetőséget nyújt a vállalat számára, hogy növelje hirdetései hatékonyságát és maximalizálja bevételeit.
„A Marquard Médiával kötött együttműködés folyamán egyik fontos szempont a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás, munkafolyamataik alapos megismerése és segítése. Erősségünk az egyedi igények kielégítése, az újító technológiai szemlélet és nyitottság – nyilatkozta Szutor Ferenc, az Adverticum AdServer kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő profit, csökkenő mobilforgalom a Sonynál
- Sikeres negyedévet zárt az LG
- Pozitív fordulat a Vodafone-nál
- Átalakítaná a BBC-t a brit kormány
- 69%-os növekedés a Huaweinál
- Évekig hazudott a Toshiba, az elnök is távozik
- Új személyek a Microsoft vezetőségének élén
- 26 millió mobilt értékesített az év első felében a ZTE
- 3,5 milliárd dolláros üzletág élére nevezett ki új vezetőt a Xerox
- 26 millió eladott mobil a ZTE háza táján