Bővülő online piac a német lapkiadásban és a zeneiparban
2015. július 15.
Lendületesen bővül az online üzletág a német lapkiadó vállalatoknál, és a zeneiparban is egyre fontosabb értékesítési csatorna az internet a szakmai érdekképviseletek kedden kiadott adatai szerint.
A német lapkiadók szövetségének (BDZV) kimutatása alapján a fizetős online szolgáltatásokat kínáló újságok száma a tavalyi 107-ről az év végéig várhatóan 120-ra emelkedik, és a lapkiadók már 600-nál is több mobiltelefonos alkalmazást vezettek be. A digitális formátumban értékesített újságok (e-paper) száma az idei első negyedévben 30 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, így 733 ezer volt, és az országos lapoknál az eladott példányok több mint 10 százaléka e-paper.
Kapcsolódó cikkek
- YouTube Newswire: az első közösségi média hírcsatorna
- YouTube Newswire, a közösségi média és az újságírás szövetsége
- Segíts otthonról látássérülteknek újságot olvasni!
- Újabb félmillió titkos iratot tesz közzé a WikiLeaks
- Kritikus vélemények az online tartalomszolgáltatási piac szabályozásáról
- A nyomtatott média megmentője az intelligens újságolvasás
- A médiatartalmat inkább online fogyasztják a fiatalok
- Jogerős: felelőssé tehető egy hírportál a gyalázkodó kommentek miatt
- Szlovéniában büntethetővé tennék a hírportálokat a sértő kommentek miatt
- Kitiltják a fürdőruhás fotókat a legnagyobb kínai mikroblogról