Megújul a Logitech: középpontban a design
2015. július 9.
A cég életére nézve nagy bejelentést tett a Logitech. Arculatváltásról és a márka átalakításáról van szó. Az új márka külső megjelenésben többek között rengeteg színt és egy modernizált logót fog jelenteni. Emellett a legújabb termékkategóriákat új megjelöléssel is ellátja a vállalat: ez a Logi.
A Logitech 2013 óta dolgozik a vállalat átalakításán felrázva a céget többek között termékinnovációs szempontból is. Ez a munka azonban eddig csak a színfalak mögött zajlott. A legújabb termékek ezt a változást fejezik ki, a továbbiakban pedig a vállalat új életre kelti márkaszemélyiségét is. A következő években bátor színekre és egyszerű designra számíthatunk a Logitechtől.
Az átalakítás részeként hamarosan megjelenik a „Logi” név bizonyos kategóriák termékein, emellett néhány érdekes meglepetés is várható új kategóriákban.
Kapcsolódó cikkek
- Új kinevezések az SAP-nál
- Szegeden készül a Prémium Autós Navigáció
- Budapestre költözött és kibővült a Telenor európai szolgáltatóközpontja
- Színes-szagos design egér a Logitechtől
- Dizájnegeret dobott piacra a Logitech
- A Unit4 akvizícióval nyomul az oktatási piacon
- Logitech versenykormány Playstation4-hez
- Force feedback kormányt tervezett a Logitech a Playstation4-hez
- Trösztellenes vizsgálatot indítottak az Amazon ellen
- Másfél évig bírja egy töltéssel a Logitech új billentyűzete