Újabb tagokkal bővült az IAB Hungary
2015. július 7.
Az új belépőkkel, akik különböző területekről érkeztek ugyan, de egy cél érdekében - a digitális reklám teljes körű érdekképviselete hazánkban és a világban egyaránt - tovább nőtt a szervezet lefedettsége, már a legtöbb jelentős piaci szereplő képviselteti magát és szakembereik aktívan részt vesznek a munkában.
A csatlakozók:
Crimtan Hungary
A Crimtan egy viselkedés alapú hirdetéstechnológia és adatkezelési platform, amely több forrásból integrálva adatokat, összesen 31 különböző népszerű szegmenst és 2000 mikroszegmenst hoz létre, választható érdeklődési körök széles skáláját.
enbrite.ly
Az enbrite.ly az online hirdetési csalások kiszűrésére szakosodott startup. Fókuszban a hirdetési csalások szűrése áll, vagyis, hogy az online hirdetési piac megtisztuljon a visszaélésektől, ezáltal a hirdetések valódi emberekhez jussanak el.
Hoppex
A Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange vagyis HOPPex elérhetővé teszi a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit egyszerűen, hatékonyan, gyorsan, vagyis programozottan.
MCsoport Magyarország
Az Mcsoport Magyarország a GroupM – a WPP médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport – magyarországi vállalata, amelynek elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése.
Next Wave Europe
A Next Wave Europe egy tartalom fókuszú digitális kommunikációs ügynökség http://www.nextwaveeurope.com
Pánszky Ügyvédi Iroda
Az Iroda elsősorban a reklám-, média- és telekommunikációs jogra, valamint a társasági és kereskedelmi jogra specializálódott. Széleskörű tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi vállalatok kiszolgálásában; a magyar mellett angol, német és olasz nyelven is nyújt szolgáltatást.
Vivaki Hungary
A Vivaki Hungary Kft Magyarország 100% tulajdonosa a párizsi központú Publicis Groupe, és olyan nemzetközi ügynökségeket fog össze, mint a Starcom MediaVest Group, a ZenithOptimedia és ezek társügynökségei (Equinox), valamint a teljes körű online szolgáltatást nyújtó Vivaki Digital.
Y&R Group
A Young & Rubicam kommunikációs csoport a WPP csoport tagja. 1923-as alapítása óta meghatározó szerepet játszik a reklámipar életében.
A budapesti Young & Rubicam Brands 1989-es alapítása után nem sokkal a magyarországi reklámszakma egyik legfontosabb szereplőjévé vált. A csoporthoz tartozó specializált leányvállalatok révén ügyfeleiknek minden kommunikációs igényére integrált megoldásokat tudnak adni.
Kapcsolódó cikkek
- Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében
- Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről
- Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- A Google leállítja majd a „nem központi” flash tartalmakat
- A Google automatikusan leállítja majd a „nem központi” flash tartalmakat
- Bár egyre drágább, a kis cégek nem nélkülözhetik a Facebookot
- 5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
- Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon
- Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit