Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében

Az IAB Hungary tagsága Barnóth Zoltánt, az Mcsoport digitális vezetőjét választotta elnökségének tagjává.

Az IAB tagsága 2015. júniusi elektronikus jelölést és szavazást követően, Barnóth Zoltánt választotta elnökségi tagnak. Barnóth Zoltán, Mező Lászlót váltja ügynökségi oldali elnökségi tagként. Mező László a MediaCom ügyvezetőjeként más szakmai elfoglaltságokra koncentrál, így lemondott elnökségi posztjáról, de továbbra is aktívan segíti a szervezet munkáját.


Az IAB Hungary elnöke Novák Péter (Használtautó.hu), elnökségi tagjai: Ihász Ingrid (MEC Interaction), Vidus Gabriella (Magyar RTL), Ambruszter Géza (Gemius Hungary), Barnóth Zoltán (Mcsoport), Kardos Gábor (Magyar Jeti), Szabó Ákos (Adaptive), Szutor Ferenc (Adverticum), Turóczi András (Dentsu Aegis Network), Ziegler Gábor (CEMP SH).

Barnóth Zoltán


A Külkereskedelmi Főiskolán szerezte diplomáját reklám szakirányon. 1999-ben helyezkedett el a PanMedia-nál, később a Universal McCann-nél dolgozott. 2006-ban csatlakozott az MEC-hez, ahol stratégiai igazgatóként az ügynökség vállalati stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért, a szolgáltatási csomag fejlesztéséért felelt, valamint a cégcsoport integrált tervezési folyamatát felügyelte. Az MEC Interaction ügyvezetőjeként pedig a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban folytatta pályáját, ahol a német MEC-nél nemzetközi és digitális tevékenységgel foglalkozott, mint Managing Partner. Innen hazatért, és digitális vezetőként az Mcsoport Magyarország a GroupM – a WPP médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport – magyarországi vállalatánál állt munkába, amelynek elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció