Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnökségében
2015. július 3.
Az IAB Hungary tagsága Barnóth Zoltánt, az Mcsoport digitális vezetőjét választotta elnökségének tagjává.
Az IAB Hungary elnöke Novák Péter (Használtautó.hu), elnökségi tagjai: Ihász Ingrid (MEC Interaction), Vidus Gabriella (Magyar RTL), Ambruszter Géza (Gemius Hungary), Barnóth Zoltán (Mcsoport), Kardos Gábor (Magyar Jeti), Szabó Ákos (Adaptive), Szutor Ferenc (Adverticum), Turóczi András (Dentsu Aegis Network), Ziegler Gábor (CEMP SH).
Barnóth Zoltán
A Külkereskedelmi Főiskolán szerezte diplomáját reklám szakirányon. 1999-ben helyezkedett el a PanMedia-nál, később a Universal McCann-nél dolgozott. 2006-ban csatlakozott az MEC-hez, ahol stratégiai igazgatóként az ügynökség vállalati stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért, a szolgáltatási csomag fejlesztéséért felelt, valamint a cégcsoport integrált tervezési folyamatát felügyelte. Az MEC Interaction ügyvezetőjeként pedig a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban folytatta pályáját, ahol a német MEC-nél nemzetközi és digitális tevékenységgel foglalkozott, mint Managing Partner. Innen hazatért, és digitális vezetőként az Mcsoport Magyarország a GroupM – a WPP médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport – magyarországi vállalatánál állt munkába, amelynek elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése.
Kapcsolódó cikkek
- Vezetőváltás a Microsoft Magyarország élén
- Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről
- Új vezető a Xerox Magyarországnál
- Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
- Az IBM pénzügyi nagyágyúja a Xeroxhoz igazolt
- Új elnökségi tagok az informatikai szövetség élén
- Lassuló növekedés a digitális hirdetési piacon
- Erősödő piaci pozíció, növekvő csapat: bővült az OKI Magyarország
- Vezért váltott a Telenor
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál