Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén

Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.

Gyovai Györgyi irányítja majd a jövőben az IAB  Hirdetői Klubját, aki a a stratégiaalkotás, valamint számos FMCG kategória területen szerzett innováció- és termékfejlesztési és márkaépítési tapasztalattal rendelkező marketing specialista-

 

Az IAB Hirdetői Klub a megrendelői oldalon dolgozó kommunikációs és marketinges kollégák fóruma. A 2012 novemberében alapított klub célja, hogy olyan hiánypótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok digitális kommunikációjának a fejlődését.

 

A klub megálmodásában és megalapításában Tóth Gergelynek hatalmas szerepe volt, hiszen többek között az Ő szakmai vezetésével és aktív közreműködésével keltek életre a ma is nagy sikerrel működő klubestek, ahol az elmúlt években közel 100 szakember fordult meg és cserélt eszmét.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció