Robotizált folyamatmenedzsment a Xeroxtól
2015. június 13.
Új mérföldkőhöz ért az automatizálás az üzleti folyamatok kiszervezésében. A Xerox legújabb, robotizált folyamatmenedzsment megoldásai - a Xerox ClearSight Automated Intelligence és a Xerox ClearSight Case Management - arra tesznek kísérletet, hogy a nagy leterheltséggel járó, sok időt igénylő, manuális adminisztrációs teendők alól felszabadítsák a dolgozókat, akik ennek köszönhetően a magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak.
A Xerox ClearSight Automated Intelligence elnevezésű szoftver az adatfeldolgozásban nyújt gyors és hatékony segítséget. Arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá képes arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak.
A Xerox ClearSight Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Működése egyszerű. A telefonon, online úton beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek. Ennek a megoldásnak a birtokában felesleges az ügyfélszolgálatosokat tréningezni a mappák használatából, az üzleti folyamatok adminisztrációjából. Ezt a feladatot a szoftver tökéletes minőségben elvégzi helyettük.
Mindkét szoftver széles körben alkalmazható, a legváltozatosabb iparágakban. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az egészségügyi adminisztrációban, vagy a pénzügyi kimutatások elkészítésekor.
A vállalat sikerrel tesztelte legújabb fejlesztéseit élesben is. A Xerox ClearSight Automated Intelligence használatával többek közt az amerikai Horizon Healthcare Services egészségbiztosító követeléskezelő elektronikus rendszerét alakították át. Ennek beiktatásával minimálisra csökkentek a rendszer hibái és az adatok pontossága közel száz százalékos lett. Szintén a Xerox megoldását alkalmazták az új-mexikói szövetségi egészségügyi rendszer modernizálásához. A Xerox ClearSight Case Management szoftvernek köszönhetően a töredékére esett vissza az az idő, amit ma már a dolgozóknak adminisztrációval kell tölteniük.
Kapcsolódó cikkek
- 35 millió dolláros beruházást hajtott végre a Xerox
- Az IBM pénzügyi nagyágyúja a Xeroxhoz igazolt
- Digitalizálják az irodai papírmunkát a Xerox új fejlesztései
- Négy mobil nyomtatást elősegítő applikáció a Xeroxtól
- Metálszín mostantól a kis nyomdák kínálatában is
- Az okosabb nyomtatás irányába tereli a vállalatokat a Xerox
- Magyarországon is elérhetőek a Xerox új, színes nyomdagépei
- Xerox Versant 80 Press
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Átláthatóvá teszi a városi utazási szokásokat a Xerox fejlesztése