Kínában terjeszkedik az iGO gyártója
2015. június 5.
A mobil- és jármű-navigációs rendszereket fejlesztő NNG a tervek szerint még idén megalapítja kínai leányvállalatát - közölte a társaság ügyvezető igazgatója a Világgazdasággal.
A lap csütörtöki számában Balogh Péter úgy nyilatkozott, Dél-Koreában is szeretnék a cég pozícióit erősíteni, dolgoznak egy ottani iroda megnyitásán is.
A világszerte 11 irodát működtető kft. ügyvezetője elmondta azt is, hogy most már bevételük 90 százaléka az autóiparból jön. Jelezte, hogy a következő két évben folyamatosan mutatják be az újdonságaikat.
Az idén 10 éves cég árbevétele 23,5 milliárd forintra nőtt 2014-ben az előző évi 16,88 milliárdról, míg az adózott nyeresége 4,78 milliárd forintról 6,36 milliárd forintra emelkedett.
Alkalmazottaik száma - itthon és külföldön - tavaly az év végén 717 volt, s terveik szerint ez az idén 850-800-ra nő.
Kapcsolódó cikkek
- Hitachi új disztribútorral, okostársadalom megoldásokkal
- A Magyar Telekom 5,1 milliárd forint osztalékot kap montenegrói leányvállalatától
- Az IBM pénzügyi nagyágyúja a Xeroxhoz igazolt
- Megint az Apple a világ legértékesebb márkája
- Szingapúrban alapított leányvállalatot a Cellum
- Az Apple ismét a világ legértékesebb márkája
- Csökkent a Hewlett-Packard forgalma és nyeresége
- Ötödével nőtt a Lenovo bevétele
- Navigációs specialistákat képez az NNG
- Új székházba költözik a Magyar Telekom