A Tisza cipő is ott lesz a SzEK.org konferenciáján
Miért éri meg egy gyártónak webshopot üzemeltetni?
2015. május 21.
Vajon miért is jó egy webshop létrehozása gyártóként? Egy magyar cipőmárka tulajdonosa mesél majd erről az idei SzEK.org konferencián, ahol saját tapasztalataik bemutatásával aknázzák ki a terület nyújtotta lehetőségeket.
Egyelőre ugyan gyerekcipőben jár a Tisza Cipő webáruháza, azonban gyorsan nő a forgalma és az ősszel a francia piacon is ráerősítenek az online értékesítésre. Az indulásnál még kevesebb figyelem jutott a marketingre, azonban most már szakemberek bevonásával igyekeznek népszerűsíteni a szolgáltatást.
Számukra elkerülhetetlen volt, hogy megjelenjenek az online piacon is, Vidák László, a Tisza Cipő ügyvezető igazgatója szerint azonban a speciális termékkör miatt elég sokáig halogatták ezt a lépést, a nagy kihívást az jelentette számukra, hogyan tudják megoldani a cipő méretének beazonosítását. A fő céljuk az volt, hogy mindenki számára könnyen elérhetővé tegyék a termékeiket, és végül tavaly december másodikán elindították a webáruházukat.
Az európai rendelések január 7-től váltak lehetővé, február 4-től pedig a világ bármely pontjáról tudnak vásárolni az emberek. Úgy tűnik, van is erre igény, ugyanis már Kanadából is érkezett rendelés.
Ha pedig kíváncsiak vagytok, hogyan növlik forgalmukat az online térben, milyen módszereken használnak, a SzEK.org konferencián megtudhatjátok.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel, a Microsoft és a Baidu vezetői is csatlakoznak a Lenovo Tech Worldhöz
- Orosz – FÁK-országok Üzleti Fórum a Piac és Profit szervezésében
- Media Hungary: a versenyt a szolgáltatás minősége generálja
- Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- Hordható eszközzel készül a Project Ara csapata
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
- Rendszergazdáknak mutatott be új megoldásokat a Microsoft az Ignite Konferencián
- Minden második informatikus látott már sikeres hackertámadást
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?