Carra Anita lett a UPC Magyarország marketingvezetője

2015 májusától Carra Anita tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói pozícióját. Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.

Új marketingvezető igazolt a UPC Magyarország Kft.-hez. Carra Anita feladata lesz, hogy  a UPC-t teljes körű infokommunikációs szolgáltatóként pozícionálja, biztosítva, hogy a vállalat minden ügyfélszegmensben innovatív csomagokat tudjon a piacra vinni és új szintre emelje az ügyfélélményt. Szintén az ő felelősségi körébe tartozik a hálózatfejlesztési és növekedési terveket támogató aktivitások kialakítása. Célja, hogy az FMCG szektorban szerzett tapasztalataira építve szerethetővé és könnyebben érthetővé tegye az ügyfelek számára a UPC infokommunikációs szolgáltatásait.

 

Az új vezető Záprel Zsoltot váltja a UPC marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói székében, aki az elmúlt három év alatt kiemelkedő eredményeket ért el a márka újrapozícionálása terén. Irányítása alatt számos olyan új termék is született, amely a UPC integrált szolgáltatói pozícióját erősítette és amellyel a UPC kilépett az otthonok és az irodák falai közül: bevezették például a Wi-Free és a Horizon Go szolgáltatásokat, a TV Apps alkalmazás segítségével minden TV-n elérhetővé tették az internetes tartalmakat, valamint új virtuális mobilszolgáltat&oacut e;ként korlátlan mobildíjcsomagokkal is piacra léptek.

 

Carra Anita 1997-ben kezdte pályafutását az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció