Carra Anita lett a UPC Magyarország marketingvezetője
2015. május 18.
2015 májusától Carra Anita tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói pozícióját. Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.
Új marketingvezető igazolt a UPC Magyarország Kft.-hez. Carra Anita feladata lesz, hogy a UPC-t teljes körű infokommunikációs szolgáltatóként pozícionálja, biztosítva, hogy a vállalat minden ügyfélszegmensben innovatív csomagokat tudjon a piacra vinni és új szintre emelje az ügyfélélményt. Szintén az ő felelősségi körébe tartozik a hálózatfejlesztési és növekedési terveket támogató aktivitások kialakítása. Célja, hogy az FMCG szektorban szerzett tapasztalataira építve szerethetővé és könnyebben érthetővé tegye az ügyfelek számára a UPC infokommunikációs szolgáltatásait.
Az új vezető Záprel Zsoltot váltja a UPC marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói székében, aki az elmúlt három év alatt kiemelkedő eredményeket ért el a márka újrapozícionálása terén. Irányítása alatt számos olyan új termék is született, amely a UPC integrált szolgáltatói pozícióját erősítette és amellyel a UPC kilépett az otthonok és az irodák falai közül: bevezették például a Wi-Free és a Horizon Go szolgáltatásokat, a TV Apps alkalmazás segítségével minden TV-n elérhetővé tették az internetes tartalmakat, valamint új virtuális mobilszolgáltat&oacut e;ként korlátlan mobildíjcsomagokkal is piacra léptek.
Carra Anita 1997-ben kezdte pályafutását az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketingtevékenységéért. Hollandiában és az Egyesült Királyságban is folytatott tanulmányokat.
Kapcsolódó cikkek
- A Teradyne felvásárolta az Universal Robotsot
- Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit
- A Canon megvásárolja a Lifecake-et
- Megduplázta profitját az Universal Robots
- 8,6 millió Lumia mobilt értékesített a Microsoft
- Helyretette a UPC Magyarországot az Európai Bíróság
- Eladja a Nokia HERE térkép üzletágát?
- Elkezdődött az OLX és a Jófogás összeolvadása
- 40 éves a Microsoft
- Több autistát alkalmazna a Microsoft