Négyezer G4 telefont oszt ki az LG a bevezetés előtt

Az LG eddigi legambiciózusabb okostelefon-kampánya részeként 15 országban 4 ezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et. 

4 ezer szerencsés felhasználó idő előtt elkezdheti tesztelni az LG G4 okostelefont. A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong. 

A résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon. A kiválasztottaknak 30 napjuk van, hogy teszteljék az LG G4 egyedülálló tulajdonságait: például a személyre szabott kezelőfelületet, a komoly teljesítményű kamerát, a kijelzőt vagy az egyedi dizájnt. A tesztelők ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek. 

A kampányban résztvevő országokból az érdeklődők a helyi LG-weboldalon vagy közösségimédia-oldalakon informálódhatnak a részvétel feltételeiről a következő napokban.

A magyar felhasználóknak ugyan nincs lehetőségük tesztelni a készüléket, de nyomon követhetik a visszajelzéseket, megbizonyosodva arról, érdemes lesz-e megvenni avagy sem a telefont.
 

 

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció