Nem mobilbarátok a magyar weboldalak
2015. április 12.
A magyar nagy márkaoldalak és állami portálok többsége elbukik a Google új tesztjén, amely azt vizsgálja, mennyire mobilbarát egy weboldal az ite.hu SEO magazin kutatása szerint.
A mostani felmérésben a magazin 200 weboldalt tesztelt, három kategóriában. A leglátogatottabb hazai portálok 27 százaléka nem volt mobilbarát. A vezető magyarországi vállalatoknál még rosszabb az arány, 54 százalékuk bukott el a vizsgán. A kutatás érintőlegesen, mindössze 10 állami portált vizsgált, amelyek közül csupán a parlament.hu mobilbarát a Google szemében.
A Google korábban azt nyilatkozta, hogy a márkakeresés esetén a mobil algoritmus vélhetően nem sorolja hátra az adott márka weboldalát, ám az egyéb kereséseknél már igen. Mégis ezeknél a cégeknél a mobil algoritmus nemcsak a látogatószám csökkenését eredményezheti, hanem rontja márkájuk minőségét is - írja az ite.hu.
Kapcsolódó cikkek
- 3 milliárdot hozott a mobilfizetési rendszer
- Akadálymentes lett Budapest hivatalos honlapja
- Új szabályozással védik a mobilosokat a szolgáltatókkal szemben
- Diafilm - most már online is
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
- Nagy-Britanniában korhatárjelzéssel látják el a YouTube és a Vevo videoklipjeit
- IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
- Korhatárjelzést kapnak a YouTube és a Vevo videoklipjei Nagy-Britanniában
- A Budapest Bank díjazta a legjobb vállalkozói honlapokat
- Az PC World főszerkesztője lett az Év információbiztonsági újságírója