Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
2015. április 10.
Talán sokan még bele sem gondoltak, hogy miért döntött úgy a Google még 2000-ben, hogy bevezeti a képkereső funkciót. Nos, kiderült, hogy nő van a dologban.
Eric Schmidt, a Google alelnöke végre elárulta, miért is vezette be a Google a képkeresés funkciót évekkel ezelőtt. Bármennyire bonyolult technológiai magyarázatot is várunk, a válasz ennél jóval egyszerűbb. Kiderült ugyanis, hogy a megoldás Jennifer Lopez dekoltázsának köszönhető.
Schmidt egy interjút adott a Dazed Digital magazinnak, amelynek elárulta, hogy a 2000-ben Grammy-díjátadó volt az a fordulópont, miután elhatározták, megvalósítják a Google keresőjében a képkeresés funkciót. Jennifer Lopez színésznő a gálán egy olyan kivágott ruhát viselt, amely köldökéig majdnem mindent engedett láttatni. Csupán a mellbimbóit ragasztotta le, nehogy a lesifotósok valami olyat kapjanak lencsevégre, ami számára is kínos lenne. Ezen kívül azonban nem sokat takargatott a felső testéből (lásd a képen).
Eric Schmidt elmondása szerint olyan sokan kerestek rá akkor a különös Versace ruhára és Jennifer Lopezre, hogy azóta is minden idők egyik legkeresettebb képeként tartják számon a Google pályafutása óta. Akkor a vállalat munkatársai is ráébredtek arra, hogy a szöveg már nem elég az embereknek, ennél többet szeretnének. Végül így alkották meg a képkeresést, amely azóta is szerves részét képezi a Google keresőjének.
Forrás: Businessinsider.com; nyitókép: qz.com
Kapcsolódó cikkek
- „Megfordult” a Google
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- Robin Williams és Conchita Wurst a Google legnépszerűbb keresései között
- A világ eddigi legnépesebb szelfijét a Lumia 730-cal lőtték
- A Firefox a Google keresőjétől a Yahoohoz pártol
- Sajtófotón a Nexus 6
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást
- A tenger mélyét fotózzák a Google Utcaképéhez hasonló technikával
- Milyen egy jó családi fotó?
- Az emberi szem érzékelését követi le a Fuji Xerox fejlesztése