Viccből Apple dolgozóknak öltöztek, azonban Microsoft termékeket ajánlottak [Videó]
2015. március 30.
Néhány srác azt gondolta, hogy jó poén lenne az Apple egyik áruházában helyi eladónak öltözve iKütyük helyett Microsoft termékeket ajánlani a betérő vásárlóknak. A csintalanságról szerencsére videó is készült.
Az Apple egy olyan vállalat, amely rengeteg rajongót és kritikust vonz magához. Sokan vannak, akik totál odavannak a gyártó minden termékéért és olyanok is akadnak szép számmal, akikben minden ellenérzést kelt, aminek köze van az Apple-höz. Hogy ki melyik táborba tartozik, azt mindenki maga döntse el személyes preferenciái alapján, meggyőződésünk szerint tábortól függetlenül a legtöbben viccesnek fogják találni az alábbi videót.
A felvételt egy videózni imádó baráti társaság, a NelkFilmz készítette, amely nem mellesleg 190 ezer követővel rendelkezik. A srácok azt találták ki, vicces lenne egy Apple üzletben helyi eladónak öltözve lehordani a sárga földig az almás készülékeket és helyettük Microsoft termékeket ajánlani a vásárlóknak.
Elég mókás látni, ahogy a váratlan tanácsok hallatán kikerekedik a vásárlók szeme és felteszik magukban a kérdést: vajon mi lelte ezt az Apple dolgozót, hogy a Microsoft cuccait fényezi?!
Az igazi Apple dolgozók persze nem találták olyan viccesnek a NelkFilmz akciózgatását, miután lebuktak, rögvest elzavarták a srácokat, akik ezen felbuzdulva még jelenetet is rendeztek.
[Forrás: Übergizmo]
Kapcsolódó cikkek
- Poénból Apple dolgozóknak öltöztek és Microsoft termékeket ajánlottak a vásárlóknak [Videó]
- Poénból Apple dolgozóknak öltöztek és Microsoft termékeket ajánlottak a vásárlóknak [Videó]
- Az Apple még mindig nem figyel dolgozói biztonságára [Videó]
- Az Apple túlhajszolja dolgozóit [Videó]
- Forbes: a Microsoft a második legértékesebb vállalat
- A Microsoft a második legértékesebb vállalat a Forbes szerint
- Cortanát fényezi a Microsoft új reklámja [Videó]
- Megjelent Cortana videós használati utasítása
- Fotón az iWatch, videón az iPhone 6 zafírüveg előlapja
- A Google beelőzte az Apple-t: a világ legértékesebb márkája lett