Franchise trükkök első kézből
2015. március 19.
A franchise mint sikeres üzleti modell. De hogyan? Nos, sikeres gyakorlatok akadnak hazánkban is szép számmal, melyek jó része kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak. Nem ágazatfüggő, milyen ágazatból lesz sikeres franchise, de az biztos, hogy könnyen másolhatónak kell lennie az eredeti üzletnek.
A franchise forma dinamikus és hatékony, ha egy sikeres vállalkozás növekedni szeretne, és hozzájárul a foglalkoztatás bővítéséhez is. Újabbnál újabb sikersztorik, rohamosan bővülő hálózatok hívják fel az üzleti szektor figyelmét a franchise-ra mint követni érdemes üzleti modellre. Nem véletlen, hogy ezt a nehéz gazdasági környezetben is eredményes konstrukciót sikeresen alkalmazza a franchise-átadó és -átvevő is.
Magyarországon közel 350 franchise-átadó hálózata működik, és a közel 20 ezer franchise-átvevő partner 100 ezer főt foglalkoztat a Magyar Franchise Szövetség adatai szerint. A láncok tagjai, úgy tűnik – ahogyan a világon mindenhol –, Magyarországon is nagyobb arányban élték túl a válságot, mint a „magányos” kis- és középvállalatok. Sőt, voltak olyanok is, amelyek kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak.
A Piac és Profit KKV-AKADÉMIÁJÁNAK következő rendezvényén a franchise-ok kerülnek fókuszba március 26-án, ahol számos új modell és sikersztori is bemutatkozik.
A konferencián továbbá a franchise modell kritériumairól, a kézikönyv elkészítéséről, a működőképes marketingről, az egységes arculat fontosságáról is szó lesz. Sok gyakorlati tudást, ismeretanyagot, tapasztalatot adnak át, melyek azonnal hasznosíthatók az üzletmenetben.
Kapcsolódó cikkek
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?