Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
2015. március 17.
A közösségi média nem csak szórakozásra használható, mrketingeszközként is sok potenciál rejlik benne. Sokan azonban még nem ismerték fel az erejét, illetve nem tudják megfelelően használni.
A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.
A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.
Ki kell tűnni a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.
A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról lesz szó március 19-én a Social Media 2015 konferencián.
Kapcsolódó cikkek
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Törli a Facebook az inaktív rajongókat
- Törli a Facebook az inaktív rajongókat
- Az MVM NET az ITU Telecom World 2015-öt népszerűsítette az MWC-n
- Az MVM NET az ITU Telecom World 2015-öt népszerűsítette az MWC-n
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben