Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
2015. március 16.
A magyar, kutatás-fejlesztéssel foglalkozó Innofor-Invest Kft. féléves munkát követően egy automatizált marketing robot rendszert fejlesztett ki, amely képes az élőszavas, személyes találkozáson alapuló tájékoztatás kiváltására minden olyan környezetben, ahol eddig elengedhetetlen volt az emberi jelenlét.
A marketing robot, animált karaktert formáz, kommunikál a vásárlóval és a felmerülő kérdésekre, részben előre definiált módon válaszokat, ajánlatokat tesz. Mindez a felhasználó számára időtakarékos és kényelmes vásárlást tesz lehetővé, a cégek és piackutatók pedig eddig soha nem látott módon, a nap bármely szakában, személyre szabottan, tömegekkel tudnak kommunikálni.
„Terveink szerint első lépéskén a magyar piacon vezetjük be – az itthon még egyedülállónak számító – rendszert, azonban a nemzetközi piacra lépést sem zárjuk ki a jövőben” – mondta el Gyimesi Áron projektvezető.
Bővebb információk: http://innofor-invest.com/amaro/
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Ifjúsági Robot Kupára lehet jelentkezni
- Maciképű robot gondozót fejlesztettek ki Japánban
- Nemzetközi robotprogramozási verseny: cseh, lengyel és határon túli magyar csapatok a döntőben
- Robot fogadja az ügyfeleket egy japán bankban
- Nemzetközi robotprogramozási verseny lesz Debrecenben
- Nő az ipari robotok iránti igény
- Arcfelismerő robotokkal működő szálloda nyílik
- Az unalmas feladatokat is ellátja az új gyártórobot
- Vezeték nélkülivé vált az Atlas robot
- Harminc év múlva általánosak lesznek az embereket helyettesítő és kiszolgáló robotok