Az európaiak elégedettebbek az online vásárlásokkal, mint a boltival
2015. március 7.
Az európaiak 80 százaléka elégedett az online vásárlásokkal, míg a boltival csak 67 százalékuk, derül ki a UPS logisztikai szolgáltató legfrissebb, reprezentatív felméréséből.
A megkérdezettek 87 százaléka hajlandó tenni az ingyenes kézbesítés érdekében, 43 százalékuk például további termékeket vesz, a vevők harmada pedig hajlandó többet várni a kiszállításra. Azonban az online vásárlók csaknem harmada szeretné, ha a kiszállított terméket nem csak otthonában vehetné át.
A fogyasztók számára szintén fontos a részletes termékleírás, azonban a több mint 6200 megkérdezett e-vásárló harmadát a közösségi média befolyásolja internetes vásárlás során. A vásárlók csupán 59 százaléka vélte úgy, hogy elegendő a rendelkezésre álló termékadat, a kézbesítéssel kapcsolatban például a válaszadók több mint fele szívesebben látná a csomag várható érkezésének dátumát, mint a szállításhoz szükséges munkanapok számát.
A kutatásból kiderült az is, hogy a rugalmas áruvisszavétel egyre fontosabb szempont, a vásárlók 90 százaléka a vásárlás során, 67 százalék pedig a tényleges vásárlási döntést megelőzően nézi meg a visszavételi feltételeket, miközben a vásárlók mindössze 53 százaléka elégedett az online visszaváltás és termékcsere lehetőségeivel.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- Meghosszabbított áruvisszaküldést biztosít a vásárlók számára az eMAG
- Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
- Jelentősen nőtt a netes vásárlásokhoz kapcsolódó csalások száma
- E-kiskereskedelem: már személyre szabott ajánlatokat várnak a vevők
- Az online vevők fele nem kapja vissza a pénzét
- Az online kereskedelem fortélyaira tanítják a gazdákat
- A SzEK.org a vasárnapi üzlet zárvatartásról egyeztetne Nemzetgazdasági Minisztériummal
- LCD, okostelefon és táblagép a sláger