Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
2015. február 26.
Globálisan bővíti peer-to-peer fizetési megoldását a Visa Europe, és a fastacash-sel együttműködve vezető közösségi médiahálózatokon keresztül is elérhetővé teszi a fizetést - jelentette be a nemzetközi kártyatársaság.
A Visa Direct segítségével történő peer-to-peer fizetéshez a felhasználóknak egy mobiltelefonos alkalmazásra vagy egyéb, saját bankjuk által biztosított felhasználói interfészre van szükségük, ezután megadják az elutalni kívánt összeget, és kiválasztják a küldési csatornát: ez lehet egy telefonszám, vagy - hamarosan a fastacash segítségével - egy közösségimédia-platform. Ezt követően a felhasználóknak már csak ki kell választaniuk, hogy kinek küldik a pénzt, aki ezután értesítést kap a fizetésről.
A 2012-ben Szingapúrban bejegyzett fastacash globális platformot kínál, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy értéket (pénzt és egyéb tokenértékeket) küldhessenek digitális tartalmak (fénykép, videó, hangfájl, üzenet) kíséretében olyan közösségi hálózatokon, mint a Facebook, a Twitter, a WhatsApp és a LinkedIn, valamint üzenetküldő platformokon keresztül.
A Visa Europe a Visa Direct megoldás demó verzióját a barcelonai Mobile World Congress-en mutatja be, március 2-5. között.
Európában több mint 500 millió Visa-kártya van forgalomban, és minden 6 euróból 1 eurót azzal költenek el. Éves szinten az összesített Visa-kártyás költés meghaladja a 2000 milliárd eurót, ebből a POS-költések értéke 1500 milliárd euró. Európában a Visa Personal Payments szolgáltatással eddig több mint 200 ezer felhasználó összesen 43 millió eurót küldött 2013. márciusi bevezetése óta.
Kapcsolódó cikkek
- Örökölni lehet majd a Facebook-profilokat
- Örökölni lehet majd a Facebook-profilokat
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Vészbook: az online fenyegetettség melegágya
- Vészbook: az online fenyegetettség melegágya
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
- Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület