Ezek voltak 2014 legforróbb gamer témái a közösségi médiában

A Hyper X Community, a Humble Bundle és a DC Universe érdekelte legjobban a gamer világot 2014-ben – közölte a közösségi média felületeit és a felhasználók szokásait is kutató magyar startup, a LInKE.

A matematikai algoritmusok alapján összeállított listán szerepel továbbá Mike Games facebook oldala és a Mass Luminosity is. A gamerekkel, videójátékokkal kapcsolatos linkek elemzéséből kiderült, hogy a rendszer jelenlegi felhasználói leginkább a HyperX Community, a Humble Bundle akciói, egy magyarországi ismert figura, Mike Games facebookos oldala, és a gamer témájú internetes médiumok köré szerveződnek.

 



Az elemzés szerint az év egyik legfontosabb bejelentése a Mike Games Watch Dog felvásárlása volt, emellett nagy hangsúlyt kapott a TheGame Teve nyereményjátéka, a BTURBO vlogja, a Mass Luminosity és a Kalypso Media oldala is.

Az eredményeket a kutatást végző LInKE a saját alkalmazásán keresztül kapott adatok alapján összesítette. Az applikáció letöltését követően a cég a felhasználó engedélyével megkapja a facebookon eddig lájkolt és megosztott tartalmainak linkjeit, és ezeket különböző matematikai műveletekkel elemzi. Az alkalmazás lényege, hogy egy, a Facebooknál sokkal célzottabb hírfolyamot hoz létre, amely a kapott adatok alapján „kitalálja”, mi érdekelheti a felhasználókat.

A LInKE gamer klaszterébe bekerült felhasználók így a játékvilág legérdekesebb tartalmaiból szemezgethetnek, az internetes oldalakról automatikusan összegyűjtött cikkekből, posztokból, saját érdeklődési körük alapján. Ennek eredményeit összesítette most a cég, és készítette el elemzését.

 


 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció