Amerikai online szupermarketnek fejlesztett webáruházat a magyar EU Edge
2015. február 4.
Vezető online amerikai szupermarket felújítását végezte el az EU Edge nevű budapesti szoftverfejlesztő cég.
Az EU Edge szakemberei évek óta dolgoznak az amerikai vállalatnak; legutóbbi munkájuk során a weboldal kereskedelmi rendszerének egységesítését végezték. Az új weboldalon egységes megjelenítést kapott minden kategória és termék. A fejlesztők rugalmas, gyors és skálázható keretrendszert készítettek, amely lehetővé teszi azt, hogy a termékmenedzserek bármilyen termékoldalt, kategóriát, szűrőt, rendezőt, reklámot létre tudjanak hozni a saját preferenciák szerint IT segítség nélkül.
"A feladatunk legnehezebb része az volt, hogy feltárjuk a FreshDirect igényeit. Ezután jött a megvalósítás, ami közben a rendszer egyetlen pillanatra sem állhatott le" - mondta Gelesz Tamás, az EU Edge munkatársa, a FreshDirect projekt vezető fejlesztője a közlemény szerint.
Az EU Edge kifejti, hogy az élelmiszer kiskereskedelem az online értékesítés egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata az Egyesült Államokban. Iparági becslések szerint a teljes piac mérete 2016-ra elérheti a 21 milliárd dollárt (körülbelül 4500 milliárd forint). Az 500 millió dolláros (mintegy 110 milliárd forintos, ami a teljes magyar e-kereskedelmi forgalom fele) árbevételű, 100 ezer aktív felhasználót menedzselő FreshDirect sikerében az EU Edge csapatának is oroszlánrésze van - olvasható a közleményben.
Az EU Edge egy elsősorban startup projektekre specializálódott, szoftverfejlesztéssel és folyamatmenedzsmenttel foglalkozó vállalkozás. A 2005-ben alapított budapesti székhelyű cég ügyfelei közé tartozik a FreshDirect mellett például a hazai alapítású Prezi, a Dragontape, a LogMeIn és a PocketGuide.
A nyilvánosan elérhető céginformációs adatok szerint az EU Edge 2013-ban magyarországi tevékenységeivel mintegy 98 millió forintos árbevételt ért el az egy évvel korábbi 80 millió forint után, a cég mérleg szerinti nyeresége pedig 4,57 millió forint volt a 2012-es 1,6 millió forintot követően. Tavaly az EU Edge hazai és amerikai bevételei összesen elérik az évi 1 millió dollárt, a cég 14 embert foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkek
- Félmillió magyar vásárol mobilról és tabletről
- LCD, okostelefon és táblagép a sláger
- A Black Friday után itt a Free Shipping Day Magyarországon
- Az itt élő külföldieket célozza az új, angol nyelvű egészségügyi webáruház
- Megjelent az Android 5.0 Lollipop első frissítése
- 60 ezren rohamozták meg az eMagot egyidőben a fekete pénteken
- Fekete pénteket tart az eMag
- Black Friday az eMagnál
- Sokat elárul az Apple óráiról a most megjelent WatchKit SDK
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata