Napi öt órát tévézünk átlagosan
2015. január 16.
Átlagosan öt órát tévézik egy magyar naponta, három perccel többet, mint egy évvel korábban - derül ki a Nielsen Közönségmérés Kft. 2014 utolsó negyedévi adatainak összegzéséből.
A 4 és 17 év közöttiek 209 perce egypercnyi csökkenés, a 18-49 évesek 251 perce ugyanekkora növekedés, míg az 50 év feletti korosztály 390 perces adata hat perccel múlja felül az időarányos előző évit.
A közszolgálati csatornák közönségaránya 15,5-ről 15,4 százalékra, a két nagy kereskedelmi adóé - az RTL Klubé és a TV2-é - összesítve 28,8-ról 29,1 százalékra változott, miközben a többi általános szórakoztató kereskedelmi csatornáé 17,5-ről 18,1 százalékra emelkedett.
A filmcsatornák összesített közönségaránya 9,2-ről 8,9 százalékra, a gyerekeket megcélzó tévéké 5-ről 4,4 százalékra romlott, míg a hírcsatornáké 4-ről 4,3, az ismeretterjesztő adóké 4,7-ről 4,9 százalékra bővül a Nielsen Közönségmérés Kft. adatsora szerint.
Kapcsolódó cikkek
- Megválik telefonos részlegétől a Sony?
- Közösségi finanszírozással indulna az első afrikai Hold-misszió
- Magyar vakok számára indítottak internetes szolgáltatást
- Tizen alapokon a Samsung új SUHD tévék
- 4 millió órát társkeresőztünk 2014-ben
- Samsung SUHD TV – új technológiával a jobb vizuális élményért
- Zavarják a gyermekek alvását az okostelefonok
- Nemcsak a képeslap, már az SMS is a múlté
- Az elmúlt több mint 150 év végrendeletei elérhetők az interneten
- A tévénézés még vezet az internetezés előtt Magyarországon