Logót és filozófiát váltott a ZTE
2014. december 31.
A kínai gyártó bemutatta újragondolt logóját és stratégiaváltásáról is beszámolt. Az új „M-ICT” stratégia értelmében a vállalat az innovatív, fenntartható technológiákra és a piaci lehetőségek magasabb szintű kiaknázásra fog összpontosítani a jövőben.
A ZTE leleplezte megújult logóját, ami jóval egyszerűbb és barátságosabb a korábbinál. Az új logóval stratégiaváltását is jelzi a kínai óriáscég: az „M-ICT” (Media Information Communications Technology – Média Információs és Kommunikációs Technológia) köré szerveződő új stratégia célja az innováció és a piaci potenciál növelése.
A vállalat működését a továbbiakban a Cool, Green, Open (CGO) filozófia határozza meg, ami az ügyfelek elégedettségét, piaci áttörések elérését, környezetbarát működést, valamint innovatív üzleti környezet megteremtését célozza, illetve az új ipari ökoszisztémák és szervezeti lehetőségek felé való nyitottságot jelenti.
[Forrás: GSM Arena]
Kapcsolódó cikkek
- Lassan ébredezik a Gmail Kínában
- Blokkolták a Gmailt Kínában
- Blokkolták a Google Gmail levelezőprogramját Kínában
- Egyre értékesebb az Instagram
- Meizu m1 note – Full HD kijelző és 13 megapixeles kamera a belépőszinten?
- Kína ellenzi a kiberterrorizmus minden formáját
- 35-ször értékesebb az Instagram, mint amennyit a Facebook fizetett érte
- Nem jön Európába a Honor 6 Plus
- A Foodpandáé lett a NetPincér
- A foodpanda kezében a NetPincér