Átadták Az Év Honlapja díjakat

Immár 13. alkalommal ítélték oda Az Év Honlapja díjakat az arra érdemeseknek. Összesen 300 nevezés érkezett, ezekből kellett kiválasztani a legjobbakat. Több kategóriában szálltak versenybe a honlapok.

Az Év Honlapja verseny idei nyertesei átvehették a nekik szánt elismeréseket a megmérettetés díjátadó gáláján. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös pályázatán több kategóriában is hirdettek győztest.

 

A beküldött nevezések között is voltak kiemelkedő területek. A legtöbb pályázat szolgáltatás, illetve e-kereskedelem területről érkezett. Előbbinél 39, utóbbinál pedig 31 honlap szállt versenybe.

 

A szervezők szerint a számok jól mutatják, hogy ezek a területek nagyon erősek, azonban szerintük a mobilmarketinges megoldások és applikációk száma is gyarapodik. Csakúgy, mint a turizmus, amely iránt szintén fokozódik az érdeklődés. Erről a területről 16 nevezés érkezett.
 

 

Dr. Eszes István főiskolai tanár (BGF), a zsűri elnöke úgy véli, erős verseny mutatkozott az e-kereskedelem területén. Ahogy elmondta, a magas színvonalú megoldások nehéz helyzet elé állították a bírálókat. Úgy gondolja, a pályaművek egy része minden gond nélkül megállná a helyét bármelyik nyugat-európai ország üzleti életében. Ebben a kategóriában a díjazottak végül a REGIO játék, a Laptopszalon és a Netkazán webáruházak lettek.

 

Díjazásban részesült többek között a Mammut.hu, a Profession.hu önéletrajz készítője, a Dr. Rose magánkórház, a Nemzetisport, a MÜPA és a Használtautó.hu is. Kiosztották a Közönség díjat is, melyet a 89.5 Music FM nyert. A teljes lista itt érhető el.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció