Már 150 ezren töltötték le a díjnyertes Én kicsi Tescóm alkalmazást
2014. december 16.
A Tesco saját fejlesztésű „Én kicsit Tescóm” játékalkalmazását már 150.000 felhasználó (128.000 Android és 22.000 iOS) töltötte le és a játékban 13.000.000 munkafolyamat indult megjelenése óta. Az applikáció segítségével, játékos módon bárki kipróbálhatja, hogy milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. A megoldás sikerességét a letöltések mellett az eFestival 2014 verseny Gamification kategóriájának 2. helyezése, valamint a Kreatív által másodszor meghirdetett Mediadesign verseny, Mobil főkategória – Mobilalkalmazások kategóriájában elért shortlist-es pozíció is bizonyítja.
Az alkalmazásban Tesco Timi segítségével megépíthetjük és szépíthetjük saját Tesco áruházunkat, valamint megismerhetjük az áruház működtetéséhez szükséges folyamatokat. A hasznos információk megszerzése után kreativitásunk és tudásunk alapján elkezdhetjük üzemeltetni saját üzletünket, amelyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban, egyre gyorsabban fejleszthetünk. Lehetőségünk van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk, üzletet kössünk, a játék gyorsítása érdekében pedig a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. Annak érdekében, hogy a felhasználók a játék során valósághoz hű megoldásokkal találkozhassanak, a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a Tesco akciós újságában meghirdetett akciókkal.
A legújabb frissítéseknek köszönhetően egy játékon belül több áruházat is nyithatunk, párhuzamosan fejleszthetjük őket, és akár a Facebook alkalmazásban található 3500 Rubik dekorációval is díszíthetjük azokat. 10 új termékkel találkozhatunk a különböző pultoknál, a régi termékek dizájnja frissült, a YouTube videók megtekintésével és reklámozásával pedig drágaköveket gyűjtögethetünk. A fentieken kívül a webshopban bővített ajánlatokkal, napi kihívásokkal – melyek közül kiválaszthatjuk a szintet és a teljesítés sorrendjét – valamint hetente új, design cserélő kihívásokkal találkozhatunk. A jövőben Angry Bidrs dekoráció teszi még izgalmasabbá a játékot, az eredményekről és a frissítésekről push üzenetekben kapunk értesítést, valamint az aktuális egyenlegünket és az összegyűjtött Tesco pontok alakulását is nyomon követhetjük majd a játékban.
Kapcsolódó cikkek
- Franciaországban betiltják az Ubert
- Érkezik a Telenor MyCard
- Disneyland a legnépszerűbb hely Instagramon
- Mobilszámlán keresztül fizethetnek a Google Play Áruházban a telenorosok
- IBM MobileFirst: alkalmazások iOS-re
- Karácsonyi app tippek a Microsofttól
- Megbecsülést karácsonyra! Elismerős app a Telekomtól
- Rohamléptekkel emelkedik az androidos támadások száma
- Magyar appok gyűjteménye a Windows Phone áruházban
- Új funkciókkal és videófilterrel bővült a Hangouts Android verziója