A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
2014. december 8.
A REGIO JÁTÉK idén megújult webáruháza naponta 7000 féle aktuális játékot tesz elérhetővé, egyéni felületet biztosít a partnerei és a beszállítói számára, emellett állandó kapcsolatban van az ország 33 REGIO JÁTÉK üzletének aktuális készleteivel. A saját fejlesztésű oldalt e-kereskedelem kategóriában választották az Év Honlapja díj nyertesének.
Az idén megújult regiojatek.hu webáruház fejlesztésekor az egyszerű kezelhetőséget, a gyors keresési lehetőséget és a vásárlók pontos informálását helyezték előtérbe. A REGIO JÁTÉK Webáruházban elérhető több ezer játék között a hatékony keresést a szabadszavas kereső mellett életkor, ár, nem és különböző termékkategóriák szűrési lehetőség segíti.
A vásárlók pontos informálása érdekében a webáruházban megjelenő teljes termékpaletta rendszeresen szinkronizál a vállalat üzleteiben és raktáraiban elérhető készletekkel, és kizárólag azokat a termékeket jeleníti meg, amelyek legalább házhozszállítással azonnal megvásárolhatók. Amennyiben a választott átvevőponton valamely megvásárolandó termék adott pillanatban nem elérhető, a rendszer azonnal tájékoztatja a vásárlót, és felajánlja a házhozszállítás lehetőségét.
„A REGIO JÁTÉK webáruháza volt az első online játékáruház Magyarországon” - nyilatkozta a díj kapcsán Gyaraki József ügyvezető tulajdonos. „Az új weboldalt az e-kereskedelem terén szerzett több mint 10 éves tapasztalatainkat felhasználva hoztuk létre annak érdekében, hogy maximálisan kielégítő vásárlói élményt nyújtson.”
Mivel a REGIO JÁTÉK játék-nagykereskedelemmel is foglalkozik, webáruháza a több száz viszonteladója és beszállítója számára is egyéni felhasználói felületet biztosít. Itt a partnerek saját, személyre szabott feltételeik mellett a vásárlókhoz hasonlóan megrendelhetik az üzleteikbe szánt termékeket, amely különösen a kiemelt időszakokban jelentős idő és költségmegtakarítást tesz lehetővé számukra.
A REGIO JÁTÉK a hagyományos kereskedelem területén is innovatív szemléletéről ismert. Az áruházak polcain többek között elektronikus árkijelzők működnek, és a cég jelenleg is a jövő áruházának nevezett technikai rendszer fejlesztésén dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- Jön a karácsony: hogyan minimalizájuk az online vásárlás kockázatát?
- Black Friday az eMAG.hu-n: délig 50 ezer eladott termék!
- A pénzügyi adatok védelme az e-kereskedelmi cégek és a pénzintézetek szemszögéből
- Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
- Ma kedvezménydömping van az interneten
- Ingyenes áruvisszaküldési szolgáltatást indít a PayPal Magyarországon
- Hosszabbít Az Év Honlapja
- A női nem vásárlási szokásai az eMagon
- Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
- Egyre több az interneten mindig elérhető vevő