Az itt élő külföldieket célozza az új, angol nyelvű egészségügyi webáruház
2014. december 7.
Angol nyelven is elindította webáruházát a Budapest VIII. kerületében működő, magyar tulajdonú Gyógyhír Patika, amelynek tulajdonosai az online forgalmuk megduplázódását várják e lépéstől.
A statisztikai adatok szerint 2013. január 1-jén 143 600 volt az érvényes engedéllyel rendelkező, huzamosan Magyarországon tartózkodó külföldiek száma, és 42,6 százalékuk él Budapesten, feltételezhető, hogy számukra fontos az angol nyelvű online vásárlás lehetősége - tette hozzá.
A Gyógyhír tulajdonosai azt szeretnék elérni, hogy a webes értékesítés az angol nyelvű szolgáltatás révén meghaladja a 10 százalékot. Magyar nyelvű webáruházuk több mint négy éve indult, és mára a patika teljes évi 300 millió forintos forgalmának 5 százalékát adja.
A patika minimális, 1-2 százalékos árbevétel arányos nyereségének elérésében, illetve növelésében meghatározó lehet a webáruház teljesítménye - mondta az ügyvezető. "Ez jelentős versenyelőnyt jelenthet a piacon, hiszen a több mint 2300 gyógyszertár közül 46 patika webáruháza szerepel az ÁNTSZ hivatalos listáján, és ezek közül sem működik mindegyik" - tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Átlátszó egér segíthet az emberi szervezet gyógyításában
- Gyógyszertári informatikai rendszert fejleszt a Számhead Kft.
- Egységes logó jelzi majd a biztonságos online patikákat az EU-ban
- Vércukorszintet mérő divatos kiegészítők fejlesztésén dolgoznak
- A rákos áttéteket is okozó endotoxinokról indult ismeretterjesztő honlap
- Telemedicina: életmentés a Telenor segítségével
- Telemedicina: életmentés a Telenor segítségével
- Komplex informatikai rendszer segíti az ÁNTSZ-hez beérkező adatok kezelését
- Stratégiai megállapodást kötött az Uzsoki kórház és a Microsoft