Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
2014. november 17.
Egyéves születésnapjához közeledve a hazai piacon, az eMAG webáruház új, meghatározó kategóriával bővítette kínálatát: a könyvek kategóriában már több mint 30 000 termék közül válogathatnak a vásárlók. Az eMAG a következő hónapokban tovább bővíti az elérhető termékek és kategóriák körét, és többek között bútorokat, otthoni dekorációt, irodaszereket, sporteszközöket, ruházati cikkeket, és még sok más terméket is lehet majd vásárolni az online áruházban.
Bár az elektronikus olvasmányok várhatóan egyre nagyobb szerepet kapnak az életünkben, a hagyományos könyveknek még korántsem áldozott le. Ezt a piackutató februári adatai is megerősítik: sokan (44%) az e-könyveknél hiányolják azt az illatot, azt a fogást, amit egy hagyományos könyv kézbevételekor tapasztalnak, és ha az ártól eltekintenek, a többség (közel 80%) inkább nyomtatott könyvet vásárolna e-könyv vagy épp hangoskönyv helyett. És bár már minden ötödik (21%) internetező felnőtt rendelkezik valamilyen típusú táblagéppel, a legkevésbé könyvek, újságok, dokumentumok olvasására használják az eszközt – derül ki augusztusi kutatásukból.
A könyv termékcsoport megjelenését az eMAG és a Líra szoros együttműködése tette lehetővé, melynek keretében a könyváruházlánc csatlakozott a Marketplace online piactérhez. A Marketplace egy olyan e-kereskedelmi platform, amely lehetőséget biztosít a partnereknek, hogy az eMAG oldalán elérhetővé tegyék kínálatunkat, így a vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak saját eMAG-os fiókjuk használatával. Az eMag minden partnere megfelel az eMAG vásárlói által elvárt és megszokott magas minőségnek.
Az újonnan elérhető kínálatban a legnépszerűbb kategóriák a felhasználók körében a gyermekkönyvek, a szépirodalom, a személyiség fejlesztés valamint a tankönyvek. A legkeresettebb szerző az eMAG oldalán jelenleg Ken Follett Az örökkévalóság küszöbén Évszázad-trilógia harmadik kötetével, akit Bartos Erika, Paulo Coelho, Nicholas Sparks, James Dashner és Stephen King követ. A magyar művek közül pedig komoly érdeklődést mutatnak az eMAG felhasználói Bartos Erika népszerű Bogyó és Babóca gyermekkönyv-sorozata iránt.
A webáruháznál minden termék esetében elérhető ingyenes házhoz szállítás a Marketplace oldalon keresztül vásárolt termékekre is érvényes.
Kapcsolódó cikkek
- Itthon is terjed a „klikkelj és hozd el” vásárlás
- Ingyenes online könyvtárat nyitott az UNESCO
- Ma kedvezménydömping van az interneten
- Óriási piacot hódít a Google
- Megújult az OEP honlapja
- Karácsonyi készülődés: tippek az Inviteltől
- Goethe összes műve elérhető lesz az interneten
- Új komplex adatgyűjtő portált indít az MNV Zrt.
- Online oktatást indít a LeasePlan a biztonságosabb vezetésért
- Foglalj.hu: új szállásközvetítő oldal indult