Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
2014. november 14.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a KPMG Tanácsadó Kft.-vel közösen méri fel a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacot - közölte a szövetség és a KPMG.
A direktmarketing-piac mérete 2013-ban 28,9 milliárd forint volt, ebből a call center szektor költése 4,4 milliárd forintot tesz ki - olvasható a közleményben. A DIMSZ egy tavalyi kutatása szerint az outsource call centerek felében a főállású alkalmazottak száma egy és 20 között van, és legtöbben megbízásos státuszban dolgoznak.
Az operátortoborzói csatornáknál vezet az internet, a spontán jelentkezés és a cégen belüli jelentkezés. Az ügyfélszolgálatos munkavállalók 73 százaléka contact centerben dolgozik, és csak 27 százalékuk távmunkában. A válaszadó cégek kétharmada bejövő és kimenő szolgáltatásokat is nyújt, célcsoport tekintetében csak a lakosság felé szolgáltatnak. Fele-fele arányban szolgáltatnak belföldre, illetve külföldre. A kitöltő cégek 43 százaléka alkalmaz hangrögzítést és 40 százaléka használ VoIP technológiát.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonsági aggályok fogják vissza az online fizetési szolgáltatások használatát
- Hatszorosára nőtt az Androidot célzó pénzügyi támadások száma
- Jelentős a lemaradásunk mobilinternet terén
- Becslések szerint 1,2 milliárd okostelefon találhat gazdára idén
- Huawei: hamarosan 100 milliárd szenzor internetezik helyettünk
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- A Dell szerint a mobileszközök segítik a családok kommunikációját
- Androidon a legnépszerűbbek a felnőtteknek szóló videók
- Birtokolni vagy élvezni? Közösségi gazdaság 2.0
- Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index