Jól fogynak a Huawei közép- és felsőkategóriás okostelefonjai

A Huawei közzétette a vállalat Fogyasztói Üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. Az említett negyedévben a Huawei Fogyasztói Üzletága összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az eredmény tükrözi a legutóbbi csúcskészülékek, az Ascend P7 és az Ascend Mate7 sikerét, valamint azt, hogy a Huawei első kínai cégként szerepel az Interbrand 2014-es „Best Global Brands” (Legjobb Globális Márkák) jelentésében.

A Huawei továbbra is a közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosít

 

Az elmúlt három évben a Huawei Fogyasztói Üzletága az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, valamint kiterjesztette értékesítési stratégiáját a fuvarozóktól az online értékesítési csatornákra és a nyitott piacokra is. Ennek eredményeként a Huawei zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot, az okostelefon így mára világszerte több mint 110 országban és piacon elérhető. Emellett a 2014. szeptember 4-én bemutatott Ascend Mate7-ből a készülék piacra dobásának első napján elkelt Kínában a több mint ezer kiskereskedelmi üzletben az egész készlet. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot, és az okostelefon mára több mint 120 országban kapható Európában, a Közel-Keleten és Afrikában, illetve Latin-Amerikában.

Huawei Ascend P7

 

„Az ebben a negyedévben elért eredményeink jól mutatják a stratégiánk sikerét, amivel arra törekszünk, hogy a legjobb prémium készülékeket a világon még több emberhez juttathassuk el.” – nyilatkozta Shao Yan, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke. „Az Ascend Mate7 és a P7 termelési kapacitásai folyamatosan növekszenek, és 2014 negyedik negyedévében a közép- és felsőkategóriás készülékeink szállításának további növekedésére számítunk.” 

 

A Huawei vezető a 4G LTE-képes okostelefonok iparágában

 

A 4G LTE technológia globális keresletének növekedését kihasználva a Huawei Fogyasztói Üzletágának olyan 4G LTE-képes okostelefonjainak, mint az Ascend P7, Ascend G6 vagy a G750 értékesítése tovább emelkedett, így az idei harmadik negyedévben elérve az összes szállítás 34 százalékát.

 

Világszerte növekvő márkaismertség

 

A Huawei Fogyasztói Üzletágának márkaismertsége növekedett a fogyasztók körében a „Make it Possible” („Tedd Lehetővé!”) pozícionálásának és egy világszerte sikeres promóciós kampánysorozatnak köszönhetően. A Huawei vezető sportszervezetekkel vállalt szponzorációs tevékenységeket, megújította együttműködését az Atlético de Madrid futballklubbal, illetve kooperációt kezdeményezett a törökországi Galatasaray SK futballcsapatával.

 

2014 októberében a Huawei Fogyasztói Üzletága 94. helyezést ért el az Interbrand „Legjobb Globális Márkák” jelentésében, a cég lett az első kínai vállalat, ami felkerült erre a listára. A Huawei márkaértékét 4,3 milliárd dollárra értékelték, és további növekedésre számítanak a Huawei globális befolyásának növekedésével. Az Interbrand bejelentéssel kapcsolatban Shao Yan a következőket nyilatkozta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az első kínai vállaltként felkerülhettünk az Interbrand legértékesebb globális márkáinak toplistájára. Ez a fontos elismerés a Huawei számára azt bizonyítja, hogy sikeresen leküzdöttük azokat a kihívásokat, amik során a Huawei-t egy belföldi kínai márkából egy globálisan ismert márkává változtattuk. Arra irányuló erőfeszítéseink, hogy a világon mindenhol „Lehetővé Tegyük” („Make it Possible”) az emberek számára a technológia élvezetét most azt jelzik, hogy a Huawei jó úton jár afelé, hogy egy sokak által szeretett és igazán globális márkává váljon.”

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció