Az LG rekordot döntött a kültéri reklámozásban
2014. szeptember 19.
Minden idők eddigi legnagyobb reklámtábláját alkotta meg a dél-koreai vállalat, és helyezte el Szaúd-Arábiában. A nem mindennapi méretű hirdetőtáblán a legújabb csúcsmobilt, a G3-at reklámozzák.
Az LG hisz a reklám erejében, minden lehetséges csatornát kihasználnak termékeik népszerűsítésére. A zászlóshajó G3 csúcskészülék reklámozására egy nem mindennapi megoldást választottak Szaúd-Arábiában.Rijádban helyeztek el egy G3 promóciós óriásplakátot, mely nem mindennapi méretekkel büszkélkedhet.
Ezzel a megoldással a vállalatnak sikerült rekordot döntenie, ami azt jelenti, hogy a gigantikus méretű billboard hirdetéssel a vállalat bekerült a Guinness Rekordok Könyvébe.
A hatalmas hirdetés a King Khalid Nemzetközi Repülőtér mellett található, méreteit tekintve pedig közel negyed kilométer hosszú, tizenkét méter magas. Súlya sem kevés, hiszen nagyjából 1800 tonnát nyom.
Az LG bízik abban, hogy ezzel tovább tudják növelni a G3 sikerét, hiszen évente nagyjából 20 millió ember utazik át a repülőtéren. Éves szinten 25 millió dolláros többletbevételt várnak, bár feltehetően maga a Giunness-rekord is sokat nyom majd a latba.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Újabb koreai okoskagyló a láthatáron – LG Wine Smart
- Már közel sem a 4K a csúcs – 8K TV az LG IFA standján
- Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
- AZ LG számos innovációval várja a látogatókat az IFA-n
- Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?
- Kristály díszítést kap az LG ívelt OLED TV-je
- Új LG OLED TV Swarovski kristályokkal
- ASUS ZenWatch – a harmonikus okosóra [Videó]
- Kiszivárgott egy iPhone 6 hirdetés a Weibón
- LG L Fino és L Bello – új telefonok a középkategóriában