Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
2014. augusztus 26.
A világ legnagyobb online üzleti, szakmai közössége és egyben a világ harmadik legnagyobb közösségi média platformja 313 millió felhasználót tudhat magáénak. Magyarországi tagsága augusztus közepén elérte a félmilliós számot.
Az oldalt 2002-ben alapították az Egyesült Államokban, majd 2003-ban indították el. 2011 május 19-én vezették be a New York-i tőzsdére LNKD rövidítés alatt. A Yahoo! Finance adatai alapján 2013 február 25-én a Linkedin 156 dolláron állt, s azóta több, mint 60 dollárral erősödött. A Linkedin 2014 májusában érte el a négyszázmilliomodik tagját a világ több mint 200 országában.
Bár a tagság ingyenes, három fő bevételi forrása a munkaerő áramlás segítéséből (60 százalék), a hirdetési díjakból (20 százalék) és a tagsági díjakból (20 százalék) származik.
A Linkedinen augusztusban 3,85 millió cég volt jelen, közülük 4140 található Magyarországon. 2 millió csoportja közül majd 980 magyar nyelvű. Magyarország legnagyobb Linkedin csoportjának, a Hungary Business Society (HBS) Magyar Üzleti Társaságnak több mint 6100 tagja van. A második legnagyobb csoport, a Hungarian IT Professionals tagsága is több mint 5600 főre rúg.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Ingyen wifi: a közösségi oldalak a legnépszerűbbek a vasútállomásokon
- Egyre több vasútállomáson van ingyen Wifi
- Az első magyar lokális közösségi oldal – Miutcánk.hu
- Leginkább ismerősökkel tartunk kapcsolatot a közösségi oldalakon
- Sikerült megfélemlítenie a közösségi oldalak használóit Kínának
- A Facebook helyett saját aktív közösség kiépítését javasolja a cégeknek egy szakértő
- Újabb közösségi oldalakat és programokat blokkolnak Kínában
- A Twitter mint a párkapcsolat megrontója