Amerikai autóipari szoftvercéget vásárolt a magyar NNG
2014. augusztus 19.
Profilbővítési céllal autóipari fedélzeti szoftverek fejlesztésére szakosodott amerikai vállalatot vásárolt meg az iGO navigációs alkalmazásról ismert magyar NNG.
A közlemény szerint a sikeres stratégiaváltás eredményeképpen mostanra a tíz legnagyobb autógyártóból hét NNG terméket használ.
Az NNG vezetése az autóiparban rejlő további lehetőségek kiaknázása céljából az autóipari fedélzeti szoftverek tervezésében és prototipizálásában 14 éves tapasztalattal rendelkező, az AT&T, a General Motors és a Mitsubishi Electric vállalatokkal szoros együttműködést folytató georgiai székhelyű nFuzion megvásárlása mellett döntött.
A társaság az nFuzion megvásárlásával két új képviseleti irodára tett szert az Egyesült Államokban, ezáltal az iGO termékek képviseleteinek száma tízre emelkedett a világ nyolc országában. Az nFuzion augusztus eleje óta az NNG leányvállalataként működik.
Az NNG (előző nevén Nav n Go Kft.) az MTI érdeklődésére nem közölt pénzügyi adatokat. A nyilvánosan elérhető adatok alapján a társaság nettó árbevétele, forint alapon számolva tavaly a 2012-es üzleti évhez képest 50,5 százalékkal, 16,885 milliárd forintra nőtt. Az adózott eredmény a 2012-es 2,951 milliárd forintról 4,778 milliárd forintra emelkedett. Tavaly év végén 520 alkalmazottat foglalkoztatott a vállalat, 2014 májusában a létszám elérte a 581-et. A vállalat a közeljövőben további 180 alkalmazott felvételét tervezi.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- Hétmilliárd euró a Galileo navigációs programra
- Telefonfüggetlen okosórát mutatott be a Timex
- Okoscipő – navigáció a lábadon
- Töretlenül növekszik a navigációs megoldásokat kínáló NNG
- Batman is megirigyelné az új orosz villamost
- Az LG is "beszáll" az Android Autóba
- Hyundai Genesis – magától lassít, ha trafit „lát”