Az IBM alelnöke a Xeroxhoz igazolt
2014. július 31.
Több évtizedes márkaépítő, illetve kiemelkedően eredményes marketingkommunikációs karrier áll John Kennedy mögött, akit a napokban neveztek ki a Xerox Corporation marketingvezetőjévé (CMO), és ezzel együtt a vállalat marketingért felelős alelnökévé.
Az ötven esztendős szakember a Harvard Egyetemen szerezte MBA diplomáját közgazdaságtanból. Előtte elvégezte a politikatudományi szakot a North Carolina Egyetemen. Marketinges pályafutását a Bank of America-nál kezdte, majd a Procter & Gamble-nél képezte tovább magát ezen a területen.
1996-ban csatlakozott az IBM-hez, ahol marketinggel, kereskedelemmel és vállalati stratégiával foglalkozott az USA-ban és Ázsiában. Az elmúlt időszakban az IBM alelnökeként a cég üzleti szolgáltatásainak marketing tevékenységét koordinálta nemzetközi szinten. Ebből a pozícióból érkezett a Xeroxhoz, ahol július 28-án állt munkába, hogy tovább építse a piacvezető dokumentumkezelési vállalat globális ismertségét, és a digitális kor kihívásainak megfelelve erősítse a Xerox márkát világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- A biztosítási szférában terjeszkedik tovább a Xerox
- Új vezető a Nokia magyarországi vállalatánál
- Vezetőváltás a Nokia magyarországi vállalatánál
- A Xeroxé lett a Smart Data
- Nokia: pénzügyi eredmények, új vezető a fronton
- Új vezető a várakozáson felül teljesítő Nokiánál
- Kiszáll az Invitelből többségi tulajdonosa
- IBM-től a Xeroxhoz – új vezető a vállalat élén
- Új marketingvezető a Profession.hu-nál
- Új vezető a Microsoftnál