Az IBM alelnöke a Xeroxhoz igazolt

Több évtizedes márkaépítő, illetve kiemelkedően eredményes marketingkommunikációs karrier áll John Kennedy mögött, akit a napokban neveztek ki a Xerox Corporation marketingvezetőjévé (CMO), és ezzel együtt a vállalat marketingért felelős alelnökévé.

Az ötven esztendős szakember a Harvard Egyetemen szerezte MBA diplomáját közgazdaságtanból. Előtte elvégezte a politikatudományi szakot a North Carolina Egyetemen. Marketinges pályafutását a Bank of America-nál kezdte, majd a Procter & Gamble-nél képezte tovább magát ezen a területen.

 



1996-ban csatlakozott az IBM-hez, ahol marketinggel, kereskedelemmel és vállalati stratégiával foglalkozott az USA-ban és Ázsiában. Az elmúlt időszakban az IBM alelnökeként a cég üzleti szolgáltatásainak marketing tevékenységét koordinálta nemzetközi szinten. Ebből a pozícióból érkezett a Xeroxhoz, ahol július 28-án állt munkába, hogy tovább építse a piacvezető dokumentumkezelési vállalat globális ismertségét, és a digitális kor kihívásainak megfelelve erősítse a Xerox márkát világszerte.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció