Twitteren panaszkodott a légitársaságra, ezért leszállították a gépről
2014. július 25.
A repülőgép indulása előtt le kellett szállnia annak az utasnak, aki a népszerű mikroblogon, a Twitteren emelt szót egy légitársaság munkatársa ellen. Mindez az adott gép felszállás előtt történt.
Egy Twitter poszt miatt kellett elhagynia a Denverből Minneapolisba tartó gépet egy férfinak, aki a Southwest Airlines, amerikai diszkont légitársaság egyik gépével szeretett volna utazni, ám a felszállásnál nem ment minden gördülékenyen. Az úriember ennek a világhálón is hangot adott.
A Twitteren írt posztjában a légitársaság egyik munkatársára panaszkodott, aki szerinte udvariatlan volt vele. A pontos helyet (C39-es kapu) és a légitársaságot is megnevezte. A probléma oka az volt, hogy a férfi elsőbbségi beszállást kapott a járatra, ám gyermekei nem.
Miután globálisan is hangoztatta véleményét, leszállították a gépről, és közölték vele, hogy addig nem térhet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a bejegyzést a Twitterről. A férfi két gyermekével végül eljutott Minneapolisba: kitörölte a posztot és visszaszállt a gépre.
A légitársaság az eset után e-mailben kért bocsánatot a sértett utastól, és kárpótlásul ő és a családtagjai kaptak egy 50 dolláros kupont.
Forrás: MTI; kép:abc15.com, nypost.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Kínában többen neteznek mobilról, mint PC-ről
- Egyre többen kezdik már hat éves koruk előtt az internetezést Kínában
- Sokat tudnának spórolni az üzleti internetcsomagokon a kkv-k
- A kkv-k sokat tudnának spórolni az üzleti internetcsomagokon
- A Felhőatlasz írója a Twitteren publikálja új művét
- David Mitchell, a Felhőatlasz írója a Twitteren publikálja új művét
- A Twitter mint a párkapcsolat megrontója
- Japán háborús bűnösök vallomásai kerülnek az internetre Kínában