Egységes kommunikációs szolgáltatás a GTS-től
2014. július 21.
A GTS Central Europe (GTS) a mai napon bejelentette új egységes kommunikációs szolgáltatásának bevezetését, amely a hang alapú, az üzenetküldési és együttműködési szolgáltatások összevonásával könnyíti meg a vállalati felhasználók életét.
Az informatikai igazgatók mindig olyan új technológiai megoldásokat keresnek, amelyek segítenek a költségek csökkentésében, az erőforrások konszolidálásában és a vállalati architektúra egyszerűsítésében. Ezzel párhuzamosan a vállalatok egyre több munkavállalót mobilizálnak, akiknek így könnyebben integrálható alkalmazásokra van szükségük a hatékony munkavégzéshez függetlenül attól, hogy milyen eszközt használnak.. Az egyedi árképzési modell soha nem látott mértékű rugalmasságot és költség-ellenőrzési hatékonyságot biztosít. A platform legfőbb funkciói és szolgáltatásai, a teljesség igénye nélkül: integrált IP-telefonok, üzenetküldési és jelenléti funkció, könnyen használható alkalmazások laptopos és mobiltelefonos kommunikátorokra, click2dial (egykattintásos tárcsázás) funkció Outlook-integrációval, asztalmegosztás és audiokonferencia.
Kapcsolódó cikkek
- Kalóztévést lepleztek le a rendőrök Csongrád megyében
- Hét IT cég mutatkozik be Ázsia legnagyobb infokommunikációs kiállításán
- Több százmillió internet-fogyasztót műholdakról akar elérni a Google
- A durva hangú netes kommentek éretlen társadalomról árulkodnak
- Media Hungary - Karas: az új médiakultúra nagyobb felelősséget ró az alkotókra
- EU-bíróság: van joghatósága az NMHH-nak a UPC fölött
- Három hét alatt körbeérte a Földet a Google internetszóró léggömbje
- Élénkülő gazdaságra, a különadók csökkenésre számít a Magyar Telekom
- PR ügynökség segíti a UPC Direct kommunikációját
- Az MVM NET nyerte az NMHH 450 MHz-es frekvenciapályázatát