Töretlenül növekszik a navigációs megoldásokat kínáló NNG

Magabiztos fejlődésről számolnak be az NNG Kft. pénzügyi mutatói: az iGO Navigáció budapesti székhelyű fejlesztője a 2013-as évben 46 százalékkal növelte bevételeit az előző évhez képest. A szám annak tudatában különösen figyelemreméltó, hogy a cég forgalma szinte teljes mértékben a szoftverek licencdíjából származik.

A vállalat bruttó nyeresége a tavalyi évben a 2012-es üzleti évhez képest 43,5 százalékkal nőtt, működési eredménye pedig közel 70 százalékkal lett jobb egy év alatt. A fejlődést jól mutatja a fő üzleti tevékenységgel foglalkozó munkatársak számának folyamatos bővülése is: a cél a közeli jövőben 180 újonnan megnyíló pozíció feltöltése elsősorban fejlesztő, programozó szakemberekkel. Így az év végére a cég dolgozóinak létszáma jóval 700 fő fölött lehet – ez több mint 20 százalékos gyarapodást jelent, amely már harmadik éve mondható el az NNG-ről. Mindez olyan környezetben, ahol a magyarországi nagyvállalatok vezérigazgatói mintegy 60 százaléka idén is költségcsökkentési programokat terveznek életbe léptetni, és mindössze egytizedük tervez 10 százaléknál nagyobb létszámbővítést.

Az Opten cégadatbázis adatai szerint az NNG árbevétele még a jól teljesítő IT-szektor cégeinek átlagos eredményénél is 40 százalékkal magasabb.


A kiemelkedő növekedés hátterében a cég „Navigáció mindenkinek” stratégiája áll, melynek lényege, hogy a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekbe is megfizethető navigációs megoldásokat kínál, globális szinten. Az iparági szereplők körében ez a megközelítés eleinte meglepetést keltett, de idén a pénzügyi eredmények mellett egy rangos díj is visszaigazolta a víziót. Az NNG stratégiáját 17 000 induló vállalat közül Európa legjobbjának szavazta meg a European Business Awards befolyásos üzleti döntéshozókból álló zsűrije.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció