Száműzi a Google a felnőtt tartalmakat
2014. július 8.
Már márciusban bejelentette a keresőóriás, hogy AdWords hirdetései közül kitiltja a pornográf tartalmúakat. Most jön a megvalósítás.
Gondolnánk, nehéz lesz szoftveresen pontosan meghúzni majd a határt a szexuális, az erotikus és a pornográf között, de úgy tűnik, a keresőóriás mindenre vállalkozik.
Közlésük szerint „a módosítás minden országra vonatkozik. Döntésünk hátterében az a törekvésünk áll, hogy igyekszünk folyamatosan javítani az AdWords felhasználói élményét”.
Ami a felhasználói élményt illeti: a világ egyik legkeresettebb szava a „porn”. A vonatkozó iparág képviselői már megkezdték az átköltözést más, kevésbé érzékeny hirdetési hálózatokra.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Műholdcéget vett a Google
- A Google kezében a SkyBox Imagine
- Múzeumokban selfie-ztek a Street View kamerái
- Indiába látogatott a Nexus 8
- Múzeumokban selfie-ztek a Street View kamerái
- Az LG is "beszáll" az Android Autóba
- Android One – gyorsan frissülő mobilok jó áron
- Dupla memóriát és számos frissítést kapott a Google Glass
- Android L – új dizájn, nagyobb potenciál
- Szerkeszthetők a Microsoft Office fájlok a Google Docsban