Magyar vállalkozások számára indít Digitális Vezető szolgáltatást az XAPT
2014. június 26.
Új szolgáltatást indít az XAPT, amelynek hazai és nemzetközi sikertörténete a digitális technológiára és az innovációra épít. A piaci és technológiai fejlődés dinamikája miatt a vállalatoknak egyre többször van szükségük egy „digitális coach”-ra, egy saját és nemzetközi tapasztalattal, kialakult módszertannal rendelkező tudásközpontra, amely a kihívások leküzdésében segíthet. Ezt a folyamatot támogatja az XAPT „Digitális Vezető” (Chief Digital Officer-as a Service) szolgáltatása.
A Massachusetts Institute of Technology felmérése szerint, iparágtól függetlenül világszerte a megkérdezett vállalatvezetők 27 %-ának meggyőződése, hogy a saját üzletének digitális átalakítása a cég fennmaradásának alapja és legfőbb kérdése. Az XAPT a globális vállalatirányítási és automatizálási piac szereplőjeként hasonló tapasztalatokkal rendelkezik, a magyarországi piaci ismeretei és visszajelzései alapján azonban ez a fajta hozzáállás és jövőbe mutató gondolkodás egyelőre még jóval kevesebb hazai vállalatvezetőben tudatosult. A most induló program és szolgáltatás csomag ezen szeretne változtatni és minden segítséget megadni a hazai vállalatoknak. A digitális ökoszisztéma kialakítása napjaink egyik legfontosabb kérdésköre, mind a vállalatok, mind a társadalom egésze számára. A magyar közigazgatási és infokommunikációs szektor is ennek szellemében rendezi meg a mai napon az Információs Társadalom Parlamentjének idei rendezvényét.
„Az XAPT nemzetközi tapasztalatával, a startup világ legfontosabb értékét a szemléletmódbeli gondolkodást és vállalatvezetési tapasztalatokat szeretné átadni a magyar kkv és nagyvállalati szektor szereplőinek. A program keretében „Digitális Vezető” (Chief Digital Officer-as a Service) szolgáltatást biztosítunk, amelynek tudásbázisát az XAPT szakemberei mellett, a New Frontier Group már működő nemzetközi programsorozata adja.” – nyilatkozta Ambrus Zsolt, az XAPT regionális ügyvezető igazgatója.
2015-re a vállalatok értékesítéseik 50 %-át várják web-es, közösségi média és mobil alkalmazáson keresztül. Három munkavállalóból kettő úgy gondolja, hogy a munkájához szükséges információt napi 24 órában el kell érnie így a „Digital Transformation” témaköre megkerülhetetlen lesz a hazai vállalatok számára. Az XAPT segítségével a magyar vállalatok is feljebb tudnak lépni a digitális szintek lépcsőjén.
Kapcsolódó cikkek
- Női karrierlehetőségek Budapesttől Bostonig - Lányok Napja az XAPT-nál
- Számos új funkcióval érkezik a Microsoft Dynamics AX 2012 R3
- XAPT: partnertalálkozó és új Microsoft Dynamics NAV 2013
- Az XAPT csoport a tavalyi 50 után idén is 40 százalékos növekedést tervez
- Group IT vezető az XAPT-nál
- Szolgáltatóközpontot nyitott Budapesten a brit Computacenter
- Ingyenes Wi-Fi szolgáltatást indított Gyulán az Invitel
- Az XAPT felvásárolta az LLP Dynamics vállalatcsoportot
- Számlázz és fizess online!
- Az IT szolgáltatók piacára lép a Konica Minolta