Portfólióban kerülhetnek arab piacra a legújabb magyar informatikai megoldások
2014. június 12.
Negyedéves előkészítést követően ültek tárgyalóasztalhoz Bahrein minisztériumai, pénzügyi intézetei és legnagyobb befektetői a négy magyar IT cég képviselőivel Manamában. Az Insomnia Reklámügynökség közel-keleti piacért felelős részlege a piacvezető magyar IT megoldásokat portfólió szinten kínálja arab partnereinek. A társaság vezetője szerint sosem jártak még ennyire közel a sikerhez.
A találkozón - magyar oldalról - a Magyar Nemzeti Banknak, a Budapest Banknak vagy a MOL-nak is beszállító Eastron, a műholdas járműkövető rendszerek hazai bevezetését koordináló Navcenter, a banki „front to back office” megoldások specialistája az ApPello és az e-learning tananyagfejlesztésben élenjáró Balázs Diák képviselői illetve a társaságok külképviseletét ellátó Insomnia Middle East vett részt.
„Bahrein az Öböl-régió gazdasági központja, amely közel félezer pénzintézetnek ad otthont. Az erős financiális háttér ellenére a banki és pénzügyi informatikai megoldások azonban sok esetben még fejletlenek, Európa pedig ezen a területen is jó ajánlólevélnek számít. - mondta Gáll Zsolt, az Insomnia Middle East vezetője.
Az ügynökség által szervezett üzleti találkozó egy negyed éves előkészítő munka eredménye volt, amelynek során a potenciális üzleti partnerekkel egyeztették az igényeket és elvárásokat, így a felek az üzletkötés reményével ültek tárgyalóasztal mellé.
Mohamed al Noaimi, az Insomnia bahreini irodájának vezető tanácsadója elmondta, hogy magyar cégek fogadtatása kedvező, számos vállalat visszajáró vendég ebben a térségben, azonban nagyon kevesen kapnak valódi üzleti lehetőséget, de nekünk most minden esélyünk megvan erre.”
A társaság vezetője szerint a tárgyalássorozat sikerét mutatja, hogy a következő időszakban az együttműködés feltételeinek kétoldalú egyeztetése és kidolgozása zajlik majd.
Az Insomnia 2010-ben jelent meg először a Perzsa-öböl menti országok piacán és két éve jegyezték be az Insomnia Middle East ügynökséget a bahreini királyságban. A társaság nemcsak kommunikációs megbízásokat végez, hanem a két régió üzleti szféráját is közelíti egymáshoz. Az elmúlt hónapokban a kuvaiti NTEC nevű technológiai vállalat és a professzionális konyhai felszereléseket gyártó, szaúd-arábiai Raqtan megbízását nyerte el.
Kapcsolódó cikkek
- Új korszak a televíziózásban
- 2018-ra az e-könyvek uralkodnak majd Nagy-Britanniában
- IDC: jobbak az idei PC-eladások a vártnál
- Brüsszel a robotika kulcsszereplőjévé tenné Európát
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
- Nem robban be a virtualizáció
- A közösségi média fortélyai a KKV-AKADÉMIÁN
- Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
- Magyarországon alacsony szintet ér el a mobilinternet-használat