Három hónap alatt 1 millió web-OS alapú LG Smart+ TV kelt el
2014. június 3.
Az LG bejelentette, hogy web-OS alapú Smart+ HDTV-inek eladásai túllépték az egymilliót. A vállalat márciusban dobta piacra ezeket a modelleket, tehát három hónap leforgása alatt sikerült elérnie ezt a mérföldkövet.
Több mint egymillió web-OS alapú Smart+ HDTV-t értékesített a dél-koreai techóriás a márciusi indulás óta, amely, ahogy azt In-kyu Lee, a vállalat alelnöke és a TV-részleg feje kiemelte, jelentős eredménynek számít a TV-piacon.
A vállalat célja, hogy 2015 elejére ez a szám 10 millióra emelkedjen, és még tovább szeretnék bővíteni a készülékek piacát. Elmondásuk szerint a hónap végére 150 országban lehet majd LG Smart+ TV készülékeket kapni.
Az LG törekvései az irányba mutatnak, hogy egy egyszerű és hatékony smart TV operációs rendszert hozzon létre, tehát nem azt tartja elsődlegesnek, hogy minél több funkcióval lássák el a készülékeket. Lee elmondta, hogy az egyszerűségre törekednek majd a jövőben, ami a Smart+ Tv-ket illeti. Úgy tűnik, a fogyasztók is osztják nézeteiket, amely jó fejlődési iránynak mutatkozik.
Forrás: LG
Kapcsolódó cikkek
- LG: készül a G Flex 2 és a Vu 4
- Bemutatkozott az LG G3
- Megérkezett az LG G3
- LG L9 II és G Pro Lite – jön a KitKat
- Minden tévét „okossá” változtat a UPC új szolgáltatása
- Terítéken az LG G3 tudáslistája és a QuickCircle tok
- G Flex 2 – csak jövőre
- LG L35 – bájos apróság
- Minden tévét „okossá” változtat a UPC új szolgáltatása
- Enteriőrtervező pályázatot indít az LG